דיגיטל וטק

מאסק חוגג: שיא משתמשים לטוויטר וצוקרברג לא יאהב את הסיבה

הרשת החברתית טוויטר שנקראית כעת X הגיע לשיא של משתמשים חודשיים, מה שלטענת בכירי הפלטפורמה תוצאה ישירה של השקת ת'רדס על ידי מטא
מערכת ice |  7
מארק צוקרברג, אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק הכריז כי מספר המשתמשים החודשיים של פלטפורמת המדיה החברתית X, שנקראה טוויטר עד השבוע, הגיע ל"שיא חדש" ושיתף גרף שהראה את הספירה האחרונה של למעלה מ-540 מיליון איש.
 
הפוסט של מאסק ב-X, שפורסם אמש (שישי) מגיע בזמן שהחברה עוברת שינויים ארגוניים מאסיביים ועושה מאמץ להגיד את הכנסות הפרסום שירדו בחודש האחרון. מדובר על אמירה אחת מתוך סדרה הערות של בכירי X, הטוענים לזינוק בשימוש בפלטפורמה, לאחר שמטא השיקה פלטפורמה מתחרה ישירה בשם Threads ב-5 ביולי.
לטוויטר היו 229 מיליון משתמשים פעילים חודשיים במאי 2022, לפי הצהרה שנמסרה לפני רכישת החברה על ידי מאסק באוקטובר. האיש העשיר בעולם פרסם בנובמבר של-X יש 259.4 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.
מאז שתפס את השליטה, מאסק הכניס במהירות מספר שינויים במוצר ובארגון. החברה פרסמה את הסימון הכחול המאומת כשירות בתשלום והחלה לשתף חלק מהכנסות הפרסום עם יוצרי תוכן נבחרים בפלטפורמה.
במאי, מאסק מינה את סמנכ"לית הפרסום לשעבר של NBCUniversal, לינדה יאקרינו, כמנכ"לית X, מה שאותת שהכנסות מפרסום היו בראש סדר העדיפויות גם כשהפלטפורמה פעלה להגדלת הכנסות המנויים. מאסק אמר מוקדם יותר החודש, כי תזרים המזומנים של X היה שלילי בגלל ירידה של כמעט 50% בהכנסות מפרסום ועומס חובות כבד, מבלי להרחיב יתר על המידה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני שונא את צוקרברג יהיר מלוקק
    אלון 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת . שנים הוא עשה מדח עשה
    סגור
  • 5.
    השנאה לצוקי גדולה מהאהשה לטוויטר (ל"ת)
    גיא 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    נפלא!!!
    Shh 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקיצור התקשורת המגויסת כשלה גם הפעם
    סגור
  • 3.
    לא מאמינה לו. (ל"ת)
    הילה 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    דרור גלוברמן ודני פלדה סיפרו שטוויטר תעלם. .
    רונן יצחקי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתוכניתם בזמן שעבדתם...דרור גלוברמן ודני פלד נתנו סיכוי קטן שטוויטר בראשות מאסק תצליח, לעומת זאת היללו את טרדס. נראה שאין להם מושג. טוויטר ( X) משתפרת בהתמדה וזמן השימוש של יוצרים ברדיו הוא עלוב!
    סגור
  • 1.
    העיקר כולם הספידו את טוויטר
    חביג 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    11 0
    העיקר כולם שפטו לפי רגע וישר אמרו זהו הלך על טוויטר איליון הוא האיש העשיר בעולם סביר להניח שהוא יודע מה הוא עושה הלוואי שמשהו פסיכולוג או איש עסקים גדול ינתח את מה שהיה פה
    סגור
  • מה יש להסביר
    המסביר 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהמתנגדים של מאבק מתנגדים לחופש הדיבור שהוא משריש ...ומעוניינים לחזור להנדסת התודעה ושליטה בעדר ! להפיל את טוויטר ומאסק משמעותו לתמוך בהשתקה ומתן כח לממשלות ולאירגוני ביון להגדיר מה אני צריכים לדעת ומה אנו צריכים לחשוב...
    סגור