דיגיטל וטק

מחאת ההייטק לדובי אמיתי: "תשבית את המשק"

"אנחנו עומדים בפני חורבן הבית, אל תעמדו מן הצד, השביתו את המשק", אמרו במחאת הייטק ליו"ר נשיאות המגזר העסקי
מערכת ice |  2
דובי אמיתי (צילום ארן דולב, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע ההחרפה במחאה נגד הרפורמה המשפטית ותחילת הדיונים בכנסת לקראת ההצבעה על צמצום עילת הסבירות, מחאת ההייטק קראו היום (ראשון) ליו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, לפעול ולהשבית את המשק. "אנחנו עומדים בפני חורבן הבית, אל תעמדו מן הצד, השביתו את המשק", אמרו במחאת הייטק. 
הקריאות מגיעות מגיעה אחרי שמוקדם יותר היום יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הודיע כי אם הממשלה לא תעצור את החקיקה עד לשעה 16:00, תתכנס ההסתדרות לפגישה מכריעה, כאשר במצב כזה השבתת המשק תעלה שוב על הפרק. דווח כי עד אז ההסתדרות והמגזר העסקי מנהלים שיחות עם ראשי המפלגות על מנת להגיע לפשרה. 

בדיון חירום שקיים פורום העסקים, החולט להתכונן להשבתה במשק. בהודעה מטעם הפורום, הכולל כ-150 בכירים, נאמר כי בינתיים הם יחכו להחלטת ההסתדרות, אך הבהירו כי "בכל מקרה - נעשה הכל, כולל השבתה על פי דין, בכדי למנוע חקיקה חד צדדית הפוגעת אנושות בכלכלה ומפרקת את צבא העם". 
כזכור, גם בחודש מרץ לאחר פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט עקב סירובו לתמוך בחקיקה המשפטית החליטו בהסתדרות על השבתת המשק ליום אחד, דבר זה גרם לעצירת החקיקה ודחייתה לחודשי הקיץ, כאשר היום מגיע המצב לנקודת רתיחה נוספת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי הדיקטטורים לא מכבדים 64 מנדטים. וברלין מחכה (ל"ת)
    יצחק אברג'ל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ברלין הרבה יותר טובה מישראל העלובה
    יוסי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחצי ממנה נראה כמו אפריקה. תמשיך להיות עבד של המדינה, למות בצבא ולעבוד 30 שנה בשביל איזה אורווה עלובה באיזה חור. בחיים לא תדע מה זה איכות חיים?, מה זה סטייל.
    סגור