דיגיטל וטק

אמזון במהלך דרמטי: תשקיע 100 מיליון דולר בתחרות עם מייקרוסופט וגוגל

אמזון הודיעה בסוף השבוע האחרון כי היא הולכת להשקיע 100 מיליון דולר עבור מחלקה בחברה שתעסוק בשימוש בבינה מלאכותית יוצרת
מערכת ice | 
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
אמזון הודיעה בסוף השבוע האחרון כי היא הולכת להשקיע 100 מיליון דולר עבור מחלקה בחברה שתעסוק בשימוש בבינה מלאכותית יוצרת, הטכנולוגיה שכובשת בשנה האחרונה את העולם, זאת בתגובה לפיתוחי ה-OpenAI שחררה את הצ'אטבוט ChatGPT שלה לציבור.
זו לא השקעה גדלה במיוחד לחברה ששוויה מוערך ב-64 מיליארד דולר, אך זו הכרזה דרמטית במיוחד, שכן אמזון למעשה מכריזה שהיא בעצמה נכנסת לעולם הבינה מלאכותית. כחלק מההודעה האחרונה שהוציאה החברה, אמזון גם אמרה שהיא תוסיף כמה עובדים חדשים לחברה, ביניהם גם מדעני נתונים, מהנדסים וארכיטקטי פתרונות לשכר.
אמזון מתעלה על מיקרוסופט וגוגל בעסקי השכרת שרתים ואחסון נתונים לחברות וארגונים אחרים. היא גם נהנית מהובלה מרשימה בשוק תשתיות הענן. עם זאת, לגוגל ומייקרוסופט היו כניסות יותר טובות לבינה מלאכותית גנרטיבית, למרות שאמזון נעזרה בבינה מלאכותית במשך שנים כדי להציג המלצות קניות ולהפעיל את העוזרת הקולית שלה - Alexa.
המהלך של אמזון מגיע דווקא על רקע ביקורות רבות בעולם, גם בקרב ענקיות טכנולוגיה כאלה ואחרות, על השימוש בבינה המלאכותית, אך כעת גם באמזון מבינים שהם חייבים להשיב מלחמה למתחרות שלה ולעמוד בקצב בו הן מתפתחות עם הבינה המלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה