דיגיטל וטק

מאסק מודיע: הפיטורים נגמרו. יש לכם המלצות לעובדים חדשים?

האיש העשיר בעולם הודיע לעובדים שנותרו בטוויטר כי סיים לפטר עובדים וכעת הוא מבקש מהם לסייע במציאת עובדים חדשים. בנוסף, הוא הבטיח לא להעביר את החברה למדינה אחרת בארה"ב – אך הוא כן מתכוון לתת למהנדסים במדינות אחרות יותר השפעה על מבנה השירות
יאיר מור | 
טוויטר, אילון מאסק
זהו. טוויטר סיימה להתכווץ. זה מה שהודיע אילון מאסק, שהשתלט על הרשת החברתית לפני כשלושה שבועות, לעובדים הנותרים בחברה בפגישה שבה היו חייבים כל העובדים להשתתף אמש (שני).
אתר The Verge, שדיבר עם עובדים שנכחו בפגישה ואף נחשף להקלטה שלה, מדווח כי בפגישה הודיע מאסק כי מבחינתו, הפיטורים בחברה נגמרו – וכעת הוא עובר לשלב של חיפוש עובדים חדשים למילוי תפקידי מפתח. "במונחים של תפקידים קריטיים למילוי, אנשים מעולים בכתיבת תוכנה הם העדיפות העליונה", הוא אמר, ואף עודד את העובדים להמליץ על מועמדים איכותיים – מה שמן הסתם יזמין גל הטרלות בדמות ניסיונות להחזיר עובדים שפוטרו מהחברה בשבועות האחרונים.

מאסק אף ענה במהלך הפגישה לשאלות עובדים, והרגיע אותם כי אין לו כל כוונה לכפות עליהם לעבור לטקסס, כפי שעשה לעובדי מטה ההנהלה של טסלה. לדבריו, העברה של מטה טוויטר לטקסס ישרת את המנסים לטעון כי הפכה משמאלנית לימנית. "זו אינה השתלטות ימנית על טוויטר. זוהי השתלטות מתונה על טוויטר. כדי להפוך אותה לכיכר העיר, עלינו לייצג אנשים בעלי מגוון רחב של השקפות, אפילו אם איננו מסכימים עם השקפות אלו". עם זאת, הוא אמר שייתכן כי החברה תעבוד במתכונת של "מטה כפול" – כלומר, המטה הקיים בקליפורניה ייוותר על כנו, אך אליו יצטרף מטה מקביל בטקסס.
העובדים שאלו גם על אופציות, ומאסק אמר כי בכוונתו להפעיל את טוויטר במתכונת דומה ל-SpaceX, החברה הפרטית השנייה שלו, שמחלקת אופציות לעובדים וכל חצי שנה מאפשרת מכירה שלהם או חזרה לחברה או למשקיעים מבחוץ.
לדברי שני עובדים שנותרו בחברה, מספר העובדים הנוכחי שלה עומד על 2,700 – צניחה של 64% לעומת המספר לפני חודש בלבד. כעת, לדברי מאסק, יצטרכו העובדים הנותרים, והחדשים שיבואו, לבנות חלקים מהתוכנה מחדש – אך במתכונת "מבוזרת" יותר, כך שכמה צוותים בכמה מדינות יבנו את הקוד במקביל. הוא חשף כי מספר משתמשי טוויטר ביפן זהה למספר בארה"ב, למרות שאוכלוסייתה של האחרונה גדולה פי שלושה, ולכן הגיוני שלמהנדסים ביפן יהיה שיקול דעת מרכזי בבנייתה של הרשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה