דיגיטל וטק

אין יותר וי כחול? אילון מאסק בהודעה מפתיעה

אחרי הנזק שעשה השירות החדש שהשיק מאסק ברשת החברתית, אילון מאסק בהתייחסות נוספת לגבי סימון משתמשים בטוויטר
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
הבעלים של טוויטר אילון מאסק אמר אמש (שני) כי החברה מתכננת לדחות את ההשקה מחדש של שירות ה"וי הכחול" שלה בסך 8 דולר לחודש. מאסק אמר כי טוויטר "ככל הנראה תשתמש בבדיקת צבע שונה עבור ארגונים מאשר אנשים".
טוויטר בלו הושק מוקדם יותר החודש אך נמשך לאחר שמשתמשים ניצלו לרעה את האפשרות בתשלום החדשה, אשר מאסק קיווה שתניב הכנסות חדשות לפלטפורמה. זה אפשר למשתמשים לשלם עבור סימן ביקורת כחול, שנשמר בעבר למשתמשים מאומתים.
מאסק אמר קודם לכן שהוא מתכנן להשיק מחדש את טוויטר בלו ב-29 בנובמבר.
שירות המנויים בתשלום של טוויטר הוביל לשפע של קונדסים שיצרו חשבונות מתחזים בטוויטר. זה השאיר את הפלטפורמה בשלה עוד יותר למידע מוטעה, וסימני ביקורת רבים שנרכשו בזול שימשו כדי להתחזות למותגים, פוליטיקאים וסלבריטאים עם מסרים לא מחמיאים.
 
משתמש המתחזה לענקית התרופות אלי לילי, למשל, צייץ בטוויטר "אנחנו נרגשים להכריז שהאינסולין בחינם עכשיו".
מחיר המניה של אלי לילי ירד בחדות לאחר פרסום ההודעה הכוזבת, וכך גם חברות תרופות אחרות כולל AbbVie, שגם התחזה בטוויטר. באותה תקופה, מדדי המניות העיקריים היו חיוביים, על רקע עלייה בשוק.
טוויטר ניסתה להשתמש בשני סימני ביקורת, כולל אחד כחול עבור משתמשים בתשלום ומאומתים בעבר וסימן אפור "רשמי" עבור מותגים מסוימים, כגון ארגוני חדשות. אבל הייתה חפיפה מבלבלת, שבה לכמה חשבונות היו שני סימני ביקורת. מאסק הרג את סימן הביקורת "הרשמי" באותו יום שבו התגלגל.
העיכוב מגיע לאחר שמאסק הרס חלק גדול מהצוות של טוויטר. כמחצית מ-7,500 עובדי החברה פוטרו בתחילת החודש. ואז, בשבוע שעבר, עוד כ-1,200 עובדים במשרה מלאה עזבו, לפי הניו יורק טיימס, לאחר שמאסק דרש מהעובדים להתחייב לעבוד "שעות ארוכות בעצימות גבוהה" על החזון שלו עבור "Twitter 2.0" או להגיש את התפטרותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה