השוק

מכה לאילון מאסק: גל התפטרויות בטוויטר, החברה בדרך לקריסה?

אחרי האולטימטום שהציב אילון מאסק לעובדי החברה החדשה שרכש, נראה שהעובדים עצמם לא מתרשמים מהדרישות ועם שעת האולטימטום החלו להזרים מכתבי התפטרות
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
גל חדש של התפטרויות מסתמן בחברת טוויטר שנרכשה לאחרונה על ידי האיש העשיר בעולם אילון מאסק. אמש (חמישי) לאחר שמאסק הציב אולטימטום שאמר לפיו עובדי החברה יצטרכו להיות מוכנים להתחייב לסביבת עבודה "הארדקור".
הודעות פנימיות שנחשפו הבוקר באתר ה-CNBC הראו מהנדסים ועובדים אחרים מפרסמים הודעות פרידה לקבוצת צ'אט "הארדקור" לקראת השעה 17:00. המועד האחרון של ET יום חמישי שמאסק קבע רק יום קודם לכן.
מאות אימוג'י הצדעה (המעבירים את המסר "תודה על השירות") זרמו לצדם, יחד עם עשרות הודעות פרידה.
שלושה עובדי טוויטר ששוחחו עם CNBC ביקשו להישאר חסרי שם, תוך ציון חשש לנקמה מקצועית. שלושתם תכננו להתפטר ביום חמישי. לא היה ברור בדיוק כמה עובדי טוויטר התפטרו.
"הרכבת התחילה ב-#social-watercooler" אמר אחד העובדים, בהתייחסו לחדר Slack שבו השתמשו עובדי טוויטר בשבועות האחרונים כדי להודיע ​​לאחרים שהם עוזבים.
מאסק שלח ביום רביעי אימייל לכל החברה בו אמר לעובדים לצפות ל"שעות ארוכות בעצימות גבוהה" אם הם רוצים להישאר. הוא אמר שיש להם עד 17:00. ET ביום חמישי להחליט.
מאסק עקב אחר כך ביום חמישי עם צמד מיילים שאמר שהמנהלים חייבים להיפגש עם עובדים באופן אישי פעם בשבוע או לפחות מדי חודש, ושמנהלים עלולים להיות מפוטרים בגלל שהם מאפשרים לעובדים לעבוד מרחוק אם העובדים האלה לא יוכיחו, לדעתו. , להיות "מצוין" או "יוצא דופן".
מאסק ביקש כמה מהנדסים מובילים שבחרו להתפטר לשקול להישאר, לפי מהנדס טוויטר שמכיר את המצב.
גל ההתפטרות האחרון מוסיף למה שהוא כעת פיטורים המוני משולב ויציאה מרצון מטוויטר, ומשאיר את החברה קטנה משמעותית מאשר כאשר מאסק השתלט לראשונה בסוף אוקטובר. מהנדס אחד אמר שההתפטרות פגעה בחלקים חשובים בפעילות ההנדסית של החברה.
"צוותים שלמים המייצגים תשתית קריטית עוזבים את החברה מרצונם, ומשאירים את החברה בסיכון רציני להצליח להתאושש", כתב המהנדס, שאמר שהם הגישו את התפטרותם ביום חמישי, ל-CNBC.
המהנדס הוסיף כי רבים שעזבו את טוויטר לא הרגישו צורך להישאר, וכי הם ידעו רק על שני אנשים שנשארו, אחד בגלל שהחברה נתנה חסות לויזה לארה"ב שלהם.
"אנחנו אנשי מקצוע מיומנים עם הרבה אפשרויות, אז אילון לא נתן לנו סיבות להישאר ורבים לעזוב", כתבו.
אסתר קרופורד, שעובדת על מוצרים בשלב מוקדם בטוויטר, שלחה הודעת פרידה לעוזבים את החברה.
"לכל הטוויפס שהחליטו להפוך את היום ליומכם האחרון: תודה על היותם חברים מדהימים לצוות לאורך העליות והמורדות", היא צייצה. "אני לא יכול לחכות לראות מה תעשה הלאה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה