דיגיטל וטק

לראשונה: שיתוף פעולה בין נקסט אינשורנס ואמזון

הסטארטאפ הטכנולוגי ואמזון ביזנס פריים משתפות פעולה, לראשונה, במטרה להציע ביטוח דיגיטלי מהיר ומותאם אישית עבור הלקוחות המנויים לשירות אמזון ביזנס פריים, שיהיה נגיש לבעלי עסקים קטנים
כפיר אדר | 
עובדי נקסט אינשורנס (צילום קרדיט נדב קרלינסקי)
נקסט אינשורנס, סטארטאפ טכנולוגי מבוסס בתחום ה-Insurtech, המוביל את מהפכת הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקי קטנים ובינוניים בארה״ב, מודיעה היום על שיתוף פעולה חדש עם אמזון ביזנס פריים, שמטרתו להציע למנויי השירות ביטוח דיגיטלי המותאם אישית לעסקים קטנים.
שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות אמזון ביזנס פריים בארה״ב לקבל בקלות הצעת מחיר לביטוח ולרכוש ישירות, דרך אמזון, את אחד מסוגי הביטוחים הבאים: אחריות כללית, אחריות מקצועית, אובדן כושר עבודה, רכבים מסחריים, ציוד וכלים. צעד זה מציב את נקסט אינשורנס כשותף המוביל של אמזון ביזנס פריים בנושאי ביטוח דיגיטלי.
באופן היסטורי, תהליך רכישת ביטוח נתפס כאתגר מורכב בעבור בעלי עסקים קטנים, בשל העובדה לפיה חברות ביטוח נקטו בגישת ״פתרון אחד המתאים לכולם״. כתוצאה מכך, רבים מבעלי העסקים הקטנים נאלצו לשלם בעבור ביטוח שלא בהכרח התאים לצרכיהם, תוך כדי חויית לקוח לא מיטבית, בלשון המעטה. השילוב בין נקסט אינשורנס לבין אמזון ביזנס פריים מעניק לבעלי עסקים קטנים יכולת פשוטה ונוחה לרכישת מוצרים ביטוחיים המותאמים לצרכיהם הספציפיים.
גיא גולדשטיין, מייסד-שותף ומנכ״ל נקסט אינשורנס: ״אנחנו מאמינים כי העתיד של חוויית רכישת ביטוח טמון בשילוב שבין הצורך לפגוש את בעלי העסקים הקטנים ב׳מגרש הביתי׳ שלהם, לבין הרצון להעניק להם חוויה קלה ונוחה בתהליך רכישת פוליסות המשתלמות ומותאמות לצרכיהם. אנחנו גאים להמשיך ולהיבחר כשותפים לדרך ע״י חברות מהשורה הראשונה, כמו אמזון, המאמצות את התפיסה לפיה הדרך הטובה ביותר להעניק שירות לעסקים קטנים היא ע״י פתרונות ביטוח דיגיטלי. באמצעות אמזון ביזנס פריים, אנחנו צועדים צעד נוסף קדימה בדרך למתן גישה רחבה עוד יותר לבעלי העסקים הקטנים, תוך אספקת כיסוי ביטוחי המתאים בדיוק לצרכיהם״.
נקסט אינשורנס מובילה את מהפיכת הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקי קטנים ובינוניים בארה״ב. בהתבסס על טכנולוגיות מתקדמות, בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מייצרת החברה מהפכה של ממש בתחום שנחשב למיושן ולמסורבל. המוצר הדיגיטלי של החברה הוא פשוט לשימוש ומותאם אישית לצרכיהם של בעלי עסקים קטנים ובינוניים, כאשר פרק הזמן העובר מהרגע שלקוח פוטנציאלי מבקש הצעה לפוליסת ביטוח ועד שהוא מקבל את ההצעה הוא פחות מעשר דקות. תהליך רכישת פוליסות הביטוח מתקיים על בסיס הרעיון של one stop shop והוא מקוון, נגיש, ידידותי ומהיר.
טוד היימס, דירקטור אמזון-ביזנס: ״אנחנו יודעים כי בעלי עסקים קטנים מחפשים, באופן תדיר, דרכים מתקדמות ומשתלמות כדי להתייעל אל מול לקוחותיהם במטרה לחסוך זמן. שותפות זו עם נקסט אינשורנס מסייעת לנו לעזור לבעלי העסקים הקטנים להשיג את מטרותיהם. אנחנו מאמינים שעל ידי הצעת המוצרים הביטוחיים של נקסט אינשורנס ללקוחות שלנו, באמצעות חשבונותיהם באמזון ביזנס פריים, לא רק שנוכל לחסוך להם זמן יקר, אלא גם נוכל לעזור להם לקבל ערך רב יותר מהכיסויים הביטוחיים ע״י מוצרים שמותאמים במיוחד בשבילם״.
אמזון ביזנס פריים עוזרת למיליוני לקוחות בעולם; החל מעסקים קטנים ובתי ספר, עבור בבתי חולים ומשרדים ממשלתיים וכלה בחברות גדולות ואופרציות גלובליות לשנות את הדרך בה מבוצע רכש, לחסוך זמן וכסף ולייצר פרודקטיביות גדולה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה