דיגיטל וטק

בדיקת NETFLIX: האם תסכימו לשלם יותר על המנוי?

ענקית הסטרימינג בדקה מהו שירות הצפייה הפופולרי בעיני הצרכנים ברחבי העולם, וכמה היו מוכנים לשלם, אם בכלל, על המנוי שלהם? וגם: האם נטפליקס בדרך לקרב על רכישת טיקטוק?
רועי בהריר-פרל | 
נטפליקס (צילום freepik)
ענקית הסטרימינג נטפליקס זינקה השבוע לשווי של 240 מיליארד דולר - זאת, לאחר שסקר של בית ההשקעות היוקרתי "פייפר סנדלר", ממנו עולה כי החברה תשמור, גם אחרי המגפה (אם וכאשר תסתיים) על רוב המנויים שהצטרפו לשירות בעקבות משבר הקורונה והסגרים שהוטלו במסגרתו על ציבור גדול מאוד ברחבי העולם.
לשאלת הסוקרים "באיזה שירות סטרימינג תעדיף להשתמש", 41% מהנשאלים - רובם המכריע - השיבו כי יבחרו בנטפליקס ולמקום השני הגיע שירות הסטרימינג של אמזון, בו בחרו 18% מהמשתתפים. על פי סקר מקביל של פייר סנדלר, בו השתתפו 600 אנשים, רוב המנויים של נטפליקס סבורים כי השירות נותן תמורה טובה לכסף ולכן רבים מהם היו מוכנים לשלם עבורו עוד 2.2 דולר בחודש.
מצבה המצוין של נטפליקס בסקרים משתקף גם בערך המנייה שלה, שזינק במהלך ה-24 שעות האחרונות ב-13.2% ועומד, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, על 547.5 דולר למנייה - קרוב מאוד לרמת שיא של כל הזמנים. במהלך המחצית הראשונה של 2020 נוספו לנטפליקס לא פחות מ-26 מיליון מנויים - מספר דומה לכמות המנויים שהצטרפה לשירות בכל שנת 2019 - זאת, כאמור, "הודות" למשבר הקורונה.
בתוך כך, מתווספות בתעשיית הטק העולמית עוד ועוד ידיעות ושמועות על מגעים בין נטפליקס לטיקטוק. הספקולציות מדברות על אפשרות שענקית הסטרימינג האמריקאית שוקלת לרכוש את הכוכבת הגדולה של התאגיד הסיני בייטדאנס. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, טיקטוק היא זו שפנתה לנטפליקס בעניין, אולם נטפליקס דחתה את ההצעה - בעיקר נוכח המחיר הגבוה של טיקטוק (כ-50 מיליארד דולר) והעובדה שמולה מתמודדת חברת הענק מיקרוסופט, שברשותה הרבה יותר מזומנים נזילים מאשר לנטפליקס, שנמצאת כרגע בחובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה