טלוויזיה

מהפכה בטלוויזיה בישראל: i24NEWS נצמד לערוצים הגדולים

לאורך שנים ארוכות התרגלנו לשלושה ערוצי חדשות בישראל, ערוץ 14 הצטרף לאפיק 14 בשנת 2021 ליד הגדולות, לאחר שהיה ערוץ 20. השנה הצטרף ערוץ נוסף בסערה, i24NEWS, וכעת הוא עושה את המהלך שעשה ערוץ 14 ונצמד לאפיקים המרכזיים
מערכת ice | 
i24NEWS (צילום יורי סקוירסקי)
לאחר שבפלטפורמת סלקום TV ערוץ החדשות החדש בעברית i24NEWS, זז מאפיק 10 לאפיק 15, היום (ראשון) הודיעו בערוץ כי מחר יעבור הערוץ לאפיק 15 גם בפלטפורמת פרטנר TV. בכך ישלים הערוץ את המעבר לאפיק 15 בכלל הפלטפורמות ויהיה לצד ערוצי החדשות הגדולים בטלוויזיה הישראלית.
הערוץ יהיה באפיק 15 בפלטפורמות HOT, NEXT TV, yes+, STING+, FREE TV סלקום TV וכאמור – פרטנר TV. כידוע, ערוץ החדשות i24NEWS הוא חלק מחבילות הבסיס של ספקיות התוכן המובילות בישראל, המוצע בחינם ללקוחות ללא תשלום נוסף.
ערוץ החדשות i24NEWS בעברית עלה לאוויר בחודש יוני השנה, כערוץ החדשות הראשון בישראל, המספק חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לצד הערוץ, מספקים אתר האינטרנט ואפליקציית i24NEWS כתבות ועדכונים שוטפים מסביב לשעון וכמו כן, ניתן לצפות בשידורי הערוץ בחינם גם באתר ובאפליקציה.
רק לאחרונה נודע על צרות עסקיות אשר חווה הבעלים של הערוץ החדש. סות'ביס, ענקית המכירות הפומביות, מתמודדת עם משבר חסר תקדים בשוק האמנות העולמי. החברה, שנרכשה ב-2019 על ידי המיליארדר הישראלי-צרפתי פטריק דרהי תמורת 2.7 מיליארד דולר, חווה ירידה דרמטית במכירותיה. סות'ביס, שבעבר הניבה מכירות שנתיות של לפחות 7 מיליארד דולר, מתמודדת כעת עם קשיים תזרימיים משמעותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה