תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 רותח מעצבים: "איזה ביזיון, בושה אחת גדולה"

לאחר שנחשף לתחקיר של כתב גל"צ, אביעד גליקמן מיהר למתוח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בימים מורכבים אלו. אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13: "איזה ביזיון"

מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, מרבה להביע את עמדותיו הפוליטיות ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בעקבות ציוץ של שי ישראל, כתב גלי צה"ל, כי במשך שנה שלמה אף גורם ממשלתי לא הרים טלפון למשפחת קוץ אשר איבדה מספר בני משפחה ב-7 באוקטובר, מיהר אביעד גליקמן למתוח ביקורת חריפה על ממשלת הימין בראשה עומד בנימין נתניהו. 
בציוץ של שי ישראל, כתב גל"צ, נכתב: "שנה שלמה שאף אחד לא הרים טלפון למשפחת קוץ. אביב, לבנת, רותם, יונתן ויפתח נרצחו מחובקים בחדר אחד בכפר עזה, אסון בלתי נתפס".
ישראל המשיך לשתף את עוקביו בחשבון ה-X בסיפור המטלטל וכתב: תמר ובני קוץ, ניצולי הטבח בעצמם שאיבדו את היקר מכל, סיפרו לנו: 'הרבה אנשים הגיעו לקיבוץ בשביל להצטלם, אבל לא נוצר איתנו שום קשר. אף שר, אף גורם צבאי, לא היו לא בשבעה, לא ב-30, לא בבית קברות. המשפחה הזאת פשוט נמחקה, אין לה המשך'".
 
גליקמן, אשר הבחין בכתבה המעניינת של כתב גל"צ, מיהר להביע את עמדתו בנושא בחשבון ה-X שלו. "ממשלה שכולה בושה אחת גדולה. אבל זמן לטוס לחו"ל יש בשפע לשרי הממשלה", זעם גליקמן. 
כתב המשפט של חדשות 13 המשיך לתקוף את רה"מ נתניהו ורעייתו וכתב: "על ראש הממשלה ורעייתו אין טעם להכביר מילים. איזה בזיון. הממשלה הזאת לא ראויה לאנשים המדהימים שפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גליקמן הוא ערב ועוכר ישראל (ל"ת)
    אריק גיל 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור