ויראלי

הנפטר התגלה לנכדתו בחלום עם מסר מפתיע: "שמעתי אותו מדבר"

הכירו את ליסאן ולנטין, שחקנית וסופרת אשר מגדירה את עצמה כ"חולמת צלולה". מדובר באדם שיכול לשלו בפעולותיו ב"מרחב החלום". לדבריה, סבה המת התגלה בחלומה והעביר לה מסר מפתיע במיוחד: "היו לנו שיחות שבהן יכולתי לשמוע אותו מדבר"

מערכת ice | 
צילום shutterstock
הכירו את ליסאן ולנטין, שחקנית וסופרת אשר מגדירה את עצמה כ"חולמת צלולה".  חלימה צלולה או חלימה מודעת הינה תופעה שמתרחשת כשאדם מודע לכך שהוא נמצא בחלום בעודו ישן. תודעה זו מאפשרת לאותו אדם לשלוט על פעולותיו ב"מרחב החלום". 
לדבריה, היא פגשה לראשונה את סבה המת בחלום בהיותה בת 40, בתקופה שבה עברה לדירה חדשה בניו יורק, כך על פי הדיווח של אתר הדיילי מייל. ולנטין מציינת כי הפגישה המפתיעה עם סבה שנפטר השפיעה עליה והיוותה עבורה נקודת מפנה בתהליך ההתעוררות הרוחנית. השחקנית והסופרת מספרת כי היא תהתה לא פעם על החלטתה לגור באזור חדש לפני ארבע שנים עד שלבסוף סבה הופיע בחלומה. 
"כשהוא בא אליי בחלום, הוא הראה לי את התוצאה הפוטנציאלית של ההחלטה שלי להישאר באזור והכל נראה חיובי", סיפרה ליסאן ולנטין. דבריה המעניינים של השחקנית והסופרת לא הסתכמו בכך.
לטענתה, המסר החיובי של סבה בא לידי ביטוי בצורה ייחודית: "התמונות הופיעו כסמלים, וסמכתי על הרגשות שלי כדי לפרש אותם, והיו לנו שיחות שבהן יכולתי לשמוע אותו מדבר, אבל לא יכולתי לראות את הפה שלו זז. זה כמעט הרגיש כמו טלפתיה".
על פי הדיווח של הדיילי מייל, ולנטין סיפרה כי סבה הופיע לה בחלומות מספר פעמים והוא הקפיד להראות לה סמלי חלומות שונים בכדי לתקשר איתה. הוא הראה לנכדתו האהובה פרחים וולנטין בחרה לפרש זאת כמסר חיובי מסבה כי היא יכולה לסמוך על החלטתה. לצד זאת, הבינה ולנטין כי עליה לחקור את המורשת הפורטוריקנית שלה. 
"משמעות החלום תמיד הייתה גדולה מאוד במשפחה שלי וכולם הלכו לסבא שלי (קראנו לו 'פאפיטו') כדי לעזור להם לקבוע את המשמעות. למדתי ממנו הרבה. אם סבא שלי מגיש לי פרחים בחלום, והתחושה שיש לי סביבו מלאה באהבה ושמחה, אז האסוציאציה שלי לקבלת פרחים במתנה היא סמל יפהפה", סיפרה ולנטין.
לדבריה, היא חשה כי משהו טוב עתיד להתרחש בחייה וזאת על סמך הסמלים שהציג סבה בחלומותיה.  ״אני יודעת שמשהו נפלא יקרה על סמך המשמעות של הסמל הזה עבורי ואיך אני מרגישה בחלום. בנוסף, אני כותב את החלום מיד עם היקיצה כי במצב הזה של נוכחות אוכל לקבוע בכנות מה החלום אומר עבורי. מאז שסבא שלי נפטר, אני נשען על הידיעה הפנימית הזאת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה