תרבות ופנאי

כוכבת הילדים בהיריון ראשון בגיל 37: "החלום הכי גדול שלי מתגשם"

שירן סנדל, השחקנית שכיכבה ב"גאליס", "פצועים בראש" "התחנה", והנחתה את ריאליטי ערוץ הילדים "הבנים והבנות", מודיעה על בשורה מרגשת במיוחד. הכוכבת, ש"גידלה" דור של ילדים צפויה בקרוב לגדל ילד משלה: "אני ממש אתאפק לא לאכול אותך בימים הראשונים"

מערכת ice | 
שירן סנדל מודיעה על היריון (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שירן סנדל shiransendel@)
"הגיע תורי. החלום הכי גדול שלי מתגשם "בישרה סנדל אמש לעוקביה באינסטגרם. "אני כבר למודת ניסיון שכשחלומות מתגשמים זה לא תמיד קל ולא הכל זה שירים וריקודים וכך גם ההיריון הזה טומן בתוכו ים של רגשות, פחדים של איך יהיה ומה יהיה ולאיזה עולם אנחנו מביאים אותו", פתחה השחקנית את הווידוי המרגש לצד סרטון בו היא חושפת בטן היריונית בחוף הים ורוקדת.
"מה אני כן יודעת?", המשיכה סנדל שגילתה כי מדובר בבן, "שגם אני וגם אבא שלך מחכים לך בטירוף. שאני אקום כל בוקר עם מטרה אחת ברורה והיא לעשות אותך מאושר ובריא . בשלב הזה אני מרגישה אותך כמו בועות קטנות בתוכי ותנועות ממש עדינות של ילד נסיך .עוד לא נפגשנו רישמית אבל אני כל כך מאוהבת בך! גם אבא שלך. הוא כל הזמן עם היד על הבטן מחכה להרגיש אותך זז".
השחקנית המשיכה והבטיחה לתינוק שבדרך לעשות את המעבר מהרחם לעולם נעים: "אני ממש אתאפק לא לאכול אותך בימים הראשונים לא לעשות איזה טראומה בטעות".
 

סנדל, שיצאה בעבר עם כוכבים כמו דין מירושניקוב ואסף גורן, הודתה לבן זוגה אדם "גם על הזרע שצומח בתוכי" ואיחלה לשניים: "שנהיה לו ההורים הכי טובים שאנחנו יכולים".
כזכור, סנדל, אחותה של קארין סנדל, הכדורגלנית לשעבר, שיתפה בשנים האחרונות את הקשיים שעברו עליה בעקבות מותו המהיר של אביה והתמודדות עם דיכאון קשה.  
בין המברכים את סנדל: לי בירן, דון לני גבאי, לירן כוהנר, שונית חמד ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה