עסקי ספורט

קארין סנדל יוצאת בזול: העונש שקיבלה בעקבות הפרשייה המביכה

אחרי הפרשייה המביכה, בה שלוש שחקניות של קבוצת הכדורגל הפועל ת"א, ביניהן גם פרשנית "כאן 11" במונדיאל קארין סנדל נטשו את הקבוצה בהפסקה לטובת חתונה של חברתן, העונשים הגיעו, כאשר המאמן ודרג הניהולי של הקבוצה פוטרו מתפקידן, בעוד שלוש השחקניות יצאו בזול ונקנסו בסכום שלא ננקב
מערכת ice | 
קארין סנדל והדר רפאל (צילום סשה קוזלוב)
הכדורגל הישראלי סער בימים האחרונים אחרי הפרשייה המביכה בקבוצת הנשים של הפועל תל אביב, במסגרתה שלוש שחקניות, בהן גם פרשנית "כאן 11" קארין סנדל, שמשמשת גם כיו"ר איגוד השחקניות, ובנוסף אליה שי פרל וזוהר כהן, נטשו את קבוצתן בהפסקה לטובת חתונה של חברה שלהן, והשאירו את הקבוצה פצועה, חבולה ועם תשע שחקניות בלבד, במשחק במסגרת גביע אתנה לנשים שהסתיים בהפסד צורב של האדומות 6:0.
בהמשך, התברר כי השחקניות קיבלו אישור לצאת בהפסקה ממנהל הקבוצה, ומאמן הקבוצה, והיום (שני) הקבוצה הודיעה על העונשים שלהם. בהפועל ת"א החליטו לפטר את הצוות המקצועי והניהולי, אך שלוש השחקניות נשארות בקבוצה והן ספגו קנס, שסכומו לא צוין, כך שהן בהחלט יצאו בזול מהתקרית.
בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: "הנהלת מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ערכה בימים האחרונים תחקיר מקיף בנוגע למקרה שאירע בשבוע שעבר במשחק של קבוצת הנשים במסגרת גביע אתנה, בו  מספר שחקניות עזבו במהלך המחצית.
לאחר שהמועדון זימן את כל המעורבים בדבר לוועדות משמעת ושימועים, הוחלט כי הדרג הניהולי ומאמן הקבוצה, יסיימו את תפקידם בקבוצת הנשים לאלתר. כמו כן, השחקניות שהיו מעורבות באירוע יספגו קנס ויחויבו במספר פעילויות קהילתיות והסברתיות במועדון.
המועדון, הצוות הניהולי והמקצועי וכן השחקניות מבקשים להתנצל בפני כל מי שהפועל תל אביב חשובה לו. מדובר בכשל מערכתי חמור, אנו לא מסתירים זאת ולא בורחים מאחריות. כל הגורמים המעורבים בתקרית הבינו את חומרת המעשים, הנזק העצום שנגרם ואת האחריות שלהם באירוע המצער.
מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ימשיך להשקיע משאבים, זמן וכוח אדם רב בקבוצת הנשים, כשהמטרה היא להמשיך את תהליך ההתקדמות של הקבוצה ולתרום את חלקנו הצנוע בקידום ענף כדורגל הנשים בישראל. 
ביום חמישי הקרוב מתחילה הקבוצה את משחקיה בליגת העל לנשים, אליה העפילה אשתקד לאחר מאמץ גדול מצד כל הגורמים במערכת. אנו קוראים לאוהדי הקבוצה להגיע ולתמוך בשחקניות והצוות המקצועי – וביחד נצא לדרך חדשה ונשים את התקרית המצערת מאחורינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה