ויראלי

עימות הזוי בשידור חי: "אני יודע איפה אתה גר"

צמד המגישים סם מיטשל וכריס מיילס ב-NBA TV, החלו להתקוטט סביב דיון על נושא המאמנים שלא זוכים להכרה: "האם השכרת את בית החוף שלך בפלורידה, בזמן ההוריקן? מה עם הבית שלך בעיר? רוצה לחשוף אותי. קדימה. אתה מתלונן על רעב ועוני. בואו פשוט נבדוק את זה. אתה יודע, אני יודע מה יש לך ואיפה אתה גר, בחור צעיר"
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עימות כזה בשידור חי של NBA TV לא נראה הרבה זמן על המסך. צמד המגישים סם מיטשל וכריס מיילס, החלו להתקוטט סביב דיון על כוכבי גולדן סטייט דריימונד גרין וסטפן קרי, עם מאמנם סטיב קר, כאשר הוצגה תמונה של קרי המדליה בה זכה באולימפיאדה האחרונה בפריז.
מיטשל ששיחק בעברו ב-NBA וגם היה מאמן, ציין שקר קיבל כמו השחקן שלו מדליה כי מאמנים בספורט קבוצתי לא מקבלים מדליות במשחקים האולימפיים, מיילס עקץ אותו בבדיחה מתחת לחגורה והמליץ לו גם כן לעבוד בחינם.

בדיון אמר מיטשל: "המאמנים לא מקבלים מדליות. אני מניח שזה רק אומר לך כמה בעולם מעריכים מאמנים. בכלל לֹא". מיילס ענה: "אני בכלל מופתע שמאמנים מקבלים משכורת עבור התוכנית הזו, אני חושב כאילו, אולי אתה צריך לעשות את זה פרו בונו, ידידי".
מיטשל השיב: "אתה יודע, בפעם האחרונה שהסתכלתי על הצ'ק שלי, זה די קרוב. אז היי, אני מקבל תרומות. למה שלא תוציא קצת מהכסף שקיבלת? מכיוון שאתה יושב פה ומתרברב בזה". מיילס ענה: "אני לא מתרברב בזה," אך מיטשל מיד יצא להתקפה אישית: "הו, אני מצטער, האם השכרת את בית החוף שלך בפלורידה, בזמן ההוריקן? או שאני צריך להמשיך. מה עם הבית שלך בעיר? ... אתה רוצה לחשוף אותי. קדימה. אתה מתלונן על רעב ועוני. בואו פשוט נבדוק את זה. אתה יודע, אני יודע מה יש לך ואיפה אתה גר, בחור צעיר. אז אתה צריך להפסיק".
מיילס ניסה לקטוע את ההסלמה בוויכוח. "אני חושב שיש לנו מלשנים בתוכנית היום. קוראים לו סם מיטשל", מאמן העבר לא עצר: "לא, אין לנו מלשנים, יש לנו דוברי אמת. אתה זה שבוכה על עוני - האם אני צריך להמשיך, או שאתה רוצה שאפסיק עכשיו? אמרתי לך, בחור צעיר, אתה חייב להפסיק להתעסק איתי בטלוויזיה בשידור חי, אמרתי לך את זה. היי, אני צריך למסור את הכתובת שלך? כי אתה לא בבית עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה