כסף וצרכנות

יאנגו טקסי במהפך: הרפורמה החדשה של החברה

רשת יאנגו החלה ביישום רפורמה ארגונית שמטרתה בסוף התהליך להגדיל את כמות הנסיעות על ידיד זמינות נהגים והגדלת הנסיעות בחרה וזאת על ידי טכנולוגיות מתקדמות שהוכיחו עצמן בשווקים בינלאומיים. פרסום ראשון
ענת סימן טוב | 
יאנגו טקסי (צילום יחצ)
חברת המוניות יאנגו טקסי ישראל,  החלה ברפורמה ארגונית  בה המטרה שלה, זה שיפור הזמנים והגדלת הנוסעים על ידי טכנולוגיות מתקדמות.
יאנגו טקסי הוא שירות להזמנת מוניות שעוזר לאנשים להגיע ליעדם במהירות, בבטחה ובמחירים נוחים. השירות פועל ביותר מ-600 ערים גדולות ב-35 מדינות ברחבי העולם, ולחברת המוניות יש שירות מבוסס של יכולות של למידה חישובית, המאפשרת למערכות מיפוי וניווט מתקדמות לאתר את הנוסעים ובכך להבטיח הגעה מהירה ונוחה ליעדם, תוך חיסכון בזמן והקטנת עלויות הנסיעה.
כחלק מהרפורמה, משקיעה החברה בקידום פתרונות דיגיטליים מתקדמים ובתגבור צוותי השירות, במטרה לספק מענה ישיר, מהיר ואפקטיבי לכלל הנוסעים והנהגים.
יאנגו ישראל תאמץ טכנולוגיות מתקדמות שהוכיחו את עצמן בשווקים בינלאומיים, ותנקוט צעדים פרואקטיביים לשימור והגדלת שביעות הרצון מחוויית השירות. הרפורמה כוללת גם הכשרות ייעודיות לנהגים שיאפשרו להם להעניק שירות ברמה גבוהה יותר, לצד שיפור תנאי ההעסקה שלהם והטמעת מערכות מתקדמות לניהול הנסיעות והשירות, תוך מענה בזמן אמת לתקלות.
בוסף, בהנהלת יאנגו טקסי מובילה מאבק משמעותי בשיתוף עם ועד נהגי המוניות בישראל, במטרה להגן על פרנסת הנהגים הנפגעת ולהיאבק בתחרות בלתי הוגנת מול שירותים אחרים. החברה פועלת במישורים משפטיים וחקיקתיים במטרה להחזיר את הביטחון הכלכלי לנהגים, ושמה דגש על המשך פיתוח ענף המוניות ושיפור התנאים של הנוסעים והנהגים כאחד.
מאז השקת השירות ב-2011, כ-36 מיליון אנשים משתמשים ב-Yango וכ-700,000 נהגים מכל העולם פעילים בפלטפורמה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה