דיגיטל וטק

Meta ישראל במהלך ענק: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית"

בכנס "AI For Growth" של Meta בישראל, אשר הוקדש להזדמנויות הצמיחה שמביאה עמה הבינה המלאכותית לתעשיית ההייטק הישראלית, נכחו כ-500 משקיעים ויזמים מתעשיית ה-B2C Tech הישראלית. עדי סופר-תאני, מנכ״לית Meta בישראל: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית ענקית"

מערכת ice | 
כנס Meta (צילום עומר מסינגר)
מוקדם יותר היום (שני) התקיים כנס "AI For Growth" של Meta בישראל. הכנס הוקדש להזדמנויות הצמיחה שמביאה עמה הבינה המלאכותית לתעשיית ההייטק הישראלית, לצד האתגרים שבדרך, ובצל המלחמה וחוסר-הוודאות. 
באירוע המיוחד נכחו כ-500 יזמים, משקיעים ומנהלים בכירים מתעשיית ה-B2C Tech הישראלית. בין הבכירים שהשתתפו בכנס המיוחד, ניתן היה להבחין במשקיע מייקל אייזנברג, שותף-מנהל בקרן הון הסיכון Aleph, שאול מרידור, סמנכ״ל הכספים של לייטריקס, דדי שוורץ, מנהל מוצר ראשי בוויקס, חמוטל מרידור, יזמית ושותפה לשעבר ב- Vintage Investment Partners ונוספים. 
בכנס השתתף גם ריקרדו סילביירה קאברל, דירקטור פיתוח ה-Gen AI ב-Meta, אשר העניק למשתתפים חשיפה מוקדמת וראשונית של מודל השפה Llama 3, וכן מפת הדרכים העתידית הצפויה לקראת השקתו.
במסגרת האירוע, שהתקיים במוזיאון תל-אביב, הציגו שורת אמנים מקומיים יצירות שהפיקו תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית גנרטיבית (Gen AI). בחלל המוזיאון הציג האמן רונן תנחום את "חגיגת האפשרויות", מיצג אינטראקטיבי המבוסס על Llama 3.
מדובר במודל השפה בקוד-פתוח המתקדם של Meta, המשתמש בווידאו לייב שהופך את המציאות של הצופה לנופים סוריאליסטים. בנוסף, בכנס נכח הזמר והיוצר אסף אמדורסקי אשר השמיע על הבמה קטעי מוזיקה שהלחין בשילוב כלי AI.
עדי סופר-תאני, מנכ״לית Meta בישראל, התייחסה לכנס של החברה וציינה: ״ההימור הגדול ביותר של Meta לטווח הארוך בתחום המוצר תלוי בהתקדמות של הבינה המלאכותית - וזוהי רק תחילת הדרך״.
 Meta השקיעה ב-10 השנים האחרונות במחקר, קוד פתוח ושיתופי פעולה שהפכו לאבני יסוד במאמצי פיתוח ה-AI". עוד ציינה עדי סופר תאני: "מתרחשת בעולם אחת המהפכות הטכנולוגיות הגדולות של הדור שלנו שזכה לראות כמה מהפכות טכנולוגיות ענקיות ששינו את האנושות - מהפכת האינטרנט בשנות ה-90, מהפכת הענן בשנות האלפיים, ולקראת שנת 2007 עם מהפכת המובייל. היום אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית ענקית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה