כסף וצרכנות

לקראת ה-7.10: המחוות של העסקים מחר

מחר יחול יום השנה לתחילת המלחמה והיום השחור שחוותה מדינת ישראל. לרגל כך, עסקים בישראל יעשו מחוות מרגשות ועצובות
ענת סימן טוב | 
תמונות החטופים בקיבוץ ניר עוז (צילום פלאש 90/ לירון מולדובן)
מחר, יחול יום השנה הלועזי לתחילת המלחמה, בה נרצחו אלפי ישראלים ונחטפו מעל ל200 ישראלים. המון עסקים יזכרו את היום הארור הזה בדרכם שלם.
כך ברשת קשת טעמים, בתאריך ה-7.10 מדינת ישראל מציינת שנה לאירוע הביטחוני הקשה ביותר שידעה מאז הקמתה. רשת הסופרים "קשת טעמים" אומנם פתוחה כרגיל (שעות פעילות הסניפים ללא שינוי) אך הסניפים יהיו תחת "נוהל אבל", כלומר מוזיקה שקנה ופינת זיכרון לנופלים. מנכ"ל קשת טעמים, קינן ממן: "יחד עם כל עם ישראל אנו חיים את הכאב של המציאות הבלתי נתפסת שבציון אירועי ה-7.10. אנו מייחלים ומתפללים להשבת החטופים, בכל סניף מוצבים כסאות צהובים להעלאת המודעות ומקווים להשבתם במהרה".

כסאות צהובים ברשת קשת טעמים. צילום: יח"צ
ברשת יוחננוף לציון ה-7/10 יפוזר שילוט בכלל סניפי יוחננוף תחת הסלוגן "מאוחדים בזיכרון חזקים באמונה". כמו כן באנרים הנושאים את המסר יופיעו ברשתות החברתיות, באפליקציה ובאתר הרשת.
כך גם באלקטרה מוצרי צריכה יציינו את ה7.10 מחר, עם הפרחת 101 בלונים צהובים, בלון עבור כל חטוף. העובדים קיבלו הודעת סמס ובה מצויין "נציין 365 ימי שבי של 101 חטופים.
אנחנו באלקטרה מחכים לראות את כל החטופות והחטופים חוזרים למשפחות שלהם בהקדם! אנו מזמינים את כולכם להזדהות עם משפחות החטופים. בשעה 12:00 נפגש בכניסה לבניין הנהלה להפרחת 101 בלונים צהובים, בלון אחד לכל חטוף."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה