דיגיטל וטק

מנגישים את השואה לבני הנוער: הצעד החשוב של Meta ולתת

שיתוף פעולה מבורך של Meta ישראל וארגון לתת ינסה להנגיש את יום הזיכרון לשואה ולגבורה לנוער. בפרויקט ישתתפו משפיעני תוכן ואמנים שיקיימו שיח פתוח בקונספט "זיכרון בסלון"
מערכת ice | 
יום השואה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, שיצוין ב-5-6 במאי, יעלה לאוויר פרויקט "מעלים זיכרון" - יוזמה של חברת Meta בישראל וארגון ׳לתת׳, במטרה לחבר את הדור הצעיר לעדויותיהם וסיפוריהם של ניצולי השואה, להעלות את המודעות לכך שרבים מניצולי השואה בישראל חיים בעוני ובבדידות ולגייס תרומות שיסייעו לניצולים לחיות בכבוד.
 
לפרויקט התגייסו האמנים, יוצרי ויוצרות התוכן והמשפיענים המובילים בישראל - שבעזרת האינסטגרם מחברים את מיליוני עוקבים שלהם לסיפורים והזיכרונות של ניצולי השואה.
זוהי השנה ה-4 לפרויקט, שמקבל השנה משמעות נוספת על רקע ה-7 באוקטובר והעליה באנטישמיות בעולם. בפרויקט משתתפים גם ניצולי שואה ששרדו את טבח ה-7 באוקטובר - ביניהם רות הרן, חיים רענן ודניאל לוז מקיבוץ בארי.
לאורך שנותיו, השתתפו בפרויקט יותר מ-80 יוצרי תוכן, כוכבי ילדים ואנשי תקשורת מובילים. תכני הפרויקט צברו יותר מ-30 מיליון חשיפות לאורך השנים וגויסו בזכותם כשני מיליון שקלים עבור ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני, באמצעות ארגון ׳לתת׳. 
כל תכני הפרויקט יהיו זמינים לצפייה ביום השואה ב-yesVOD וב- +STING במסגרת שיתוף פעולה עם חברת yes.
עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל: ״כבר ארבע שנים שאנחנו פוגשים ניצולות וניצולי שואה שפותחים את הלב ומשתפים ברגעים הכי אפלים וקשים שהם עברו כדי שאנחנו לא נשכח לעולם. אבל השנה הזו הייתה כואבת במיוחד - אף אחד מניצולי השואה שפגשנו אפילו לא דמיין שהזיכרונות האיומים מתקופת השואה יצופו שוב, והפעם כאן בישראל - בבית שלהם."
ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "בלתי נתפס שבתוכנו חיים ניצולים וניצולות ששרדו את התופת של השואה ונאלצו להתמודד ולנסות לשרוד גם את הזוועות של השביעי באוקטובר, בשעה שבני משפחתם נחטפים למנהרות בעזה ולעתים נכדיהם, דור שלישי לשואה, מסתתרים עמם בממ"ד מאימת הטרור ואכזריות החמאס. בלתי נתפס גם שהפכנו אולי קצת קהי חושים, נוכח עדויות של ניצולי שואה שמספרים על חיים במצוקה ומחסור בישראל של היום, 80 שנה אחרי שמשפחתם חוותה רעב בגטו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה