דיגיטל וטק

אורקל ישראל מצטרפת למהפכת ה-AI: "נמצאים בזמן קריטי"

החברה משיקה את Oracle Code Assist, כלי יישום בינה מלאכותית יוצרת שמטרתו לסייע למפתחים לפתח קוד במהירות, יעילות ובטיחות. השירות יציע הצעות מבוססות הקשר, שהמשתמש יוכל להתאים לשיטות העבודה הארגוניות. המנכ"ל ערן פייגנבאום: "הופך את השימוש ב-AI לחלק בלתי נפרד מכל שלבי מחזור החיים של פיתוח התוכנה"
מערכת ice | 
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
אורקל ישראל מודיעה הערב (שני) על השקת Oracle Code Assist, יישום בינה מלאכותית יוצרת שמטרתו לעזור למפתחים לפתח קוד בצורה מהירה, יעילה ובטוחה על רקע האיסור של ארגונים רבים להשתמש בבינה מלאכותית יוצרת דוגמת ChatGPT או Gemini בגלל בעיות אבטחה.
Oracle Code Assist נתמך על ידי מודלי שפה גדולים (LLMs) הפועלים על Oracle Cloud Infrastructure (OCI) ומיועד לפיתוח קוד בשפות Java ו-SQL הפופולריות בקרב מפתחי תוכנה בענף, ותומך בכל שפות התכנות הפופולריות כיום. כך, מהפכת הבינה המלאכותית היוצרת סוף סוף יכולה להגיע אל מקומות העבודה ולהיות חלק מפעילות הפיתוח השוטפת של מפתחי תוכנה ומתכנתים.

"הפיתוח מעניק למפתחים את היכולת להשתמש בבינה מלאכותית יוצרת כחלק ממהלך העבודה היומיומי". ערן פייגנבאום (צילום: עדי אורני)
השירות יציע למפתחים הצעות מבוססות הקשר, שאותן המשתמש יוכל להתאים לשיטות העבודה ולבסיס הקוד הקיים של הארגון. מלבד ייצור קוד והצעות לשיפורים, הכלי יעמיד לרשות המשתמשים מספר כלים לשיפור ולביצוע האופטימיזציה של הקוד, כולל גזירי קוד, ביצועי ניתוחי תלות, הצעת חלופות להפחתת שגיאות, ניתוח מקרי מבחן וכתיבת ביאורים, סיכומים, תיעוד ועוד. Oracle Code Assist יהיה זמין גם בסביבות הפיתוח JetBrains ,IntelliJ IDEA ו-Microsoft Visual Studio Code.
ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, מסר: "אנחנו נמצאים בזמן קריטי, בו לארגונים יש הזדמנות למנף יכולות של בינה מלאכותית מתקדמות. הפיתוח האחרון שלנו Oracle Code Assist מעניק למפתחים את היכולת להשתמש בבינה מלאכותית יוצרת כחלק ממהלך העבודה היומיומי שלהם ולהפוך את השימוש בה לחלק בלתי-נפרד מכל שלבי מחזור החיים של פיתוח התוכנה ולפתח כך, קוד בצורה מהירה, חלקה ומאובטחת, התואמת את רוח מהפכת הבינה המלאכותית". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה