דיגיטל וטק

מהפכת הבינה המלאכותית: גוגל ואורקל בצעד חסר תקדים

במסגרת המהלך אורקל תאפשר ללקוחותיה גישה לתשתית הענן של Google Cloud, כך יוכלו לבצע מיגרציה לטכנולוגיה החדשנית, להטמיע את שירותיה ולנהל אותם. יו"ר אורקל לארי אליסון: "לקוחות רוצים את הגמישות לשימוש במספר סוגי עננים". סונדאר פיצ'איי מנכ"ל גוגל: "לשתי החברות לקוחות משמעותיים משותפים"
מערכת ice | 
סונדאר פיצ'איי ולארי אליסון (צילום shutterstock)
אורקל ו-Google Cloud מכריזות הבוקר (חמישי) על שיתוף פעולה חסר תקדים בתחום הענן. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות, אורקל תאפשר ללקוחותיה גישה לתשתית ענן הנתונים עם חיבור מהיר, ובכך לקוחותיה יוכלו לשפר את היכולות שלהם, לבצע מעבר נתונים לענן, להטמיע שירותי ענן בארגון, ולנהל אותם. 
אורקל ו-Google Cloud מודיעות על שיתוף פעולה שיאפשר ללקוחות לשלב בין שירות תשתית הענן של אורקל - Oracle Cloud Infrastructure, והטכנולוגיות של Google Cloud, לטובת האצת העברת מסדי נתונים, ושיפור הניהול שלהם. שתי החברות ישתפו פעולה במסגרת Oracle Database@Google Cloud, שמסייע לארגונים וחברות גדולות ברחבי העולם ובמגוון תחומים: פיננסים, בריאות, קמעונאות, תעשייה, ועוד. 
 
 
השירות חוצה-פלטפורמות של Google Cloud יהיה זמין תחילה עבור לקוחות העוברים לשירותי הענן ב-11 אזורי ענן (region) ברחבי העולם, ויאפשר להם לעבור לשימוש בתשתית ענן, ללא עלויות נוספות. בהמשך השנה, שירות משותף לשתי החברות, Oracle Database@Google Cloud יהיה זמין במסגרת התשתית של אורקל, ויהיה ברמה הגבוהה ביותר של קישוריות, כחלק מחבילה כוללת ותמחור מותאם. 
 

לארי אליסון, יו"ר אורקל וה-CTO של החברה:  "לקוחות רוצים את הגמישות לשימוש במספר סוגי עננים. כדי לענות על הביקוש הגובר הזה, Google ואורקל מחברות בצורה חלקה את שירותי Google Cloud עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של Oracle Database. על ידי שילוב חומרת תשתית הענן של Oracle במרכזי הנתונים של Google Cloud, הלקוחות יכולים ליהנות מביצועי מסד הנתונים והרשת הטובים ביותר". 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל Google ואלפבית: "לאורקל ול-Google Cloud יש לקוחות משמעותיים רבים המשותפים לשתי החברות. השותפות החדשה תעזור לאותם הלקוחות, להשתמש בבסיס הנתונים והאפליקציות של אורקל, בהתאם לפלטפורמה החדשנית של Google Cloud וליכולות הבינה המלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה