השוק

כמה תרוויח הסמנכ"לית הישראלית החדשה של גוגל? המספרים נחשפים

ענת אשכנזי צפויה להיכנס לתפקידה החדש ב-31 ביולי, אולם כבר בימים אלו הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי היא תקבל מענק חתימה של 9.9 מיליון דולר. בנוסף, תהיה זכאית לחבילת מניות ב-13.1 מיליון דולר ולבונוס בגובה של עד 200% משכרה השנתי. היא תחליף את רות פורת - שתשמש נשיאת החברה 
מערכת ice | 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, shutterstock)
ענת אשכנזי, סמנכ"לית הכספים הנכנסת של חברת האם של גוגל, אלפבית, צפויה לקבל בונוס חתימה בסך של לא פחות מ-9.9 מיליון דולר. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, שכרה השנתי הבסיסי של אשכנזי הישראלית-אמריקנית, צפוי לעמוד על לא פחות ממיליון דולר. אשכנזי תחליף את רות פורת, שתשמש נשיאת גוגל ומנהלת השקעות ראשית. 
אשכנזי צפויה להיכנס לתפקידה החדש ב-31 ביולי. היא כיהנה כסמנכ"לית חברת התרופות אלי לילי בשלוש השנים האחרונות. היא תהיה זכאית לבונוס בגובה עד 200% משכרה השנתי, וכן למענק מניות ומענק ביצועים. עם הצטרפותה לחברה, היא תקבל חבילת מניות בשווי של 13.1 מיליון דולר.
 
אשכנזי בת ה-51 בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הצטרפותה לאלפבית מתרחשת על רקע קשיים וקיצוצים של החברה בשל השקעה מרובה בפיתוחי בינה מלאכותית. אנליסטים שיבחו את הרקורד שלה באלי לילי, בדגש על תיעדוף הוצאות מחקר ופיתוח וניהול ציפיות המשקיעים ביחס לתוצאות הכספיות. באלפבית היא צפויה להתמודד עם אתגרים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה