דיגיטל וטק

גוגל מפתיעה: זו הישראלית שתשמש כסמנכ"לית הכספים של אלפאבית

ענת אשכנזי מונתה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של אלפאבית, החברה האם של גוגל. אשכנזי תצטרף לצוות הניהול של החברה במהלך חודש יולי ותחליף את רות פורת, אשר תמונה לנשיאה ומנהלת ראשית להשקעות בחברת אלפאבית ובגוגל. מנכ"ל גוגל ואלפאבית: "אנחנו מאוד שמחים שמצאנו CFO חזקה כל כך, עם היסטוריה של מיקוד אסטרטגי בהשקעות לטווח ארוך לטובת חדשנות וצמיחה"

מערכת ice |  1
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, ויקיפדיה, shutterstock)
גוגל הכריזה היום (רביעי) על מינויה של ענת אשכנזי לתפקיד סמנכ"לית הכספים ב-"אלפאבית", החברה האם של ענקית הטכנולוגיה. במסגרת תפקידה החדש, אשכנזי תצטרף ב-31 ביולי השנה למנהלי חברת ההחזקות של גוגל.
בהודעה הרשמית שענקית הטכנולוגיה פרסמה היום, נודע כי אשכנזי תשמש כסמנכ"לית הבכירה גם בגוגל ותעדכן באופן ישיר את סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל החברה ואלפאבית. כידוע, בימים אלו אשכנזי משמשת כסמנכ"לית הכספים הראשית של חברת התרופות "אלי לילי". החל משנת 2001, אשכנזי שימשה בתפקידים בכירים ושונים בחברת התרופות, הן בתחומי הכספים, האסטרטגיה והתפעול. 
 
במסגרת אותו מינוי בכיר, אשכנזי צפויה להיכנס לנעליה של רות פורת, אשר תמונה לנשיאה ומנהלת ראשית להשקעות בחברת האם אלפבית ובגוגל. סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל ואלפאבית, בירך את אשכנזי על הצטרפותה לצוות החברה: "אנחנו מאוד שמחים שמצאנו CFO חזקה כל כך, עם היסטוריה של מיקוד אסטרטגי בהשקעות לטווח ארוך לטובת חדשנות וצמיחה. אני מצפה לעבוד עם ענת כשנשקיע בהשקעה אחראית כדי לתמוך בגל הצמיחה הבא שלנו".
מטעם ענת אשכנזי נמסר: "הצמיחה וההתפתחות של גוגל ב-25 השנים האחרונות היא סיפור מדהים, שעוזר למיליארדי אנשים ומיליוני עסקים ברחבי העולם. היום, ההזדמנות להשפעה גדולה מתמיד, ואני מרגישה מכובדת להצטרף לסונדר ולצוות ההנהגה שלו כשהם משקיעים לעתיד החברה ברגע מרגש שכזה". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד, בהצלחה (ל"ת)
    ציפי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור