עסקי ספורט

אינטל חוגגת הישג: ניצחה את גוגל ואפל "כברת דרך מרשימה"

חברת אינטל היא אלופת השחמט של תעשיית ההיי-טק הישראלית לשנת 2024. הטורניר יצא לדרך בהשתתפות 55 חברות, ביניהן: אינטל, אפל, גוגל, מובילאיי, אמדוקס ועוד. ענקית הטכנולוגיה בישראל ניצחה את המתחרות באמצעות האנליסט הפיננסי ניצן שטיינברג, רב אומן במשחק המלכים
מערכת ice | 
אינטל חוגגת את הניצחון בטורניר (צילום יחצ)
טורניר השחמט של תעשיית ההייטק לשנת 2024 הגיע לסיומו עם ניצחון מתוק של אינטל על פני היריבות החזקות. התחרות מתקיימת שנה שלישית ברציפות ביוזמתו של אלון מינדלין, 27, אמן בינלאומי בשחמט ,אלוף ישראל לנוער בעבר והמייסד של Techmate.
מטרת המיזם המסקרן: הגדלת הפופולאריות של השחמט בעולם הארגוני בישראל ובה מקים מינדלין קהילות שחמט בארגונים, מרצה ומעביר פעילויות שונות לקידום השחמט בעולם הארגוני .
איך זה עבד? הטורניר יצא לדרך בהשתתפות 55 חברות ומעל ל-220 שחקניות ושחקנים והתחלק ל-2 חצאי גמר חצאי גמר סוערים מהם העפילו 14 חברות לגמר ביניהן : אינטל, אפל, גוגל, אמדוקס, אפספלייר, אפלייד מטריאלס, מובילאיי, מוביט ועוד.

העולות לגמר.
שלב הגמר של טורניר "טק גמביט" שהתקיים במשרד עורכי הדין ועורכי הפטנטים פרל כהן בחסות משותפת עם יוניקורן הבלוקצ'יין פיירבלוקס כלל 5 סיבובים ובסיומם זכתה חברת אינטל במקום הראשון, במקום השני סיימה חברת גוגל. את תמונת הפודיום השלימה חברת אפל במקום השלישי. חברי הקבוצה הזוכה של אינטל: ניצן שטיינברג, גולן גרין, גדי מרקוביץ' ויצחק רוזנצוויג.
 
אלון מינדלין, אמן בינלאומי בשחמט, אלוף ישראל לנוער בעבר ויוזם התחרות מסר: "כאחד שרואה בשחמט דרך חיים ומשחק בצורה מקצוענית מגיל 5, אין דבר שיותר משמח מלראות כזו כמות של משתתפות ומשתתפים שמגיעים לאירועים שאני מארגן שנה אחרי שנה" . אני שמח מאוד להוביל את קהילת השחמט של ההייטק הישראלי ומזמין כמה שיותר עובדות ועובדים ליצור קשר כדי להצטרף אלינו ולהטמיע את משחק השחמט כחלק מה-DNA הארגוני, בציפייה שבשנה הבאה הכמות תהיה אפילו גדולה יותר".
עו"ד יוסי מרקוביץ', שותף בכיר בפירמת פרל כהן שאירחה את הטורניר, שחמטאי בדרגת מועמד לאמן ואלוף לשכת עורכי הדין בשחמט, הוסיף: "שמחנו על ההזמנות לתמוך בקהילת ההיי-טק הישראלית ולארח את האליפות. שחמט, היי טק ועולם המשפט דורשים כולם חשיבה אסטרטגית, תכנון קפדני ויכולת לקבל החלטות מהירות ומדויקות. כמשרד עורכי דין מוביל המייצג חברות היי-טק רבות אנחנו מבינים את הצורך בחדשנות ויצירתיות, לא רק בתחום הטכנולוגי אלא גם בעולם המשפטי. בכל תיק אנחנו  מנסים להביא לשולחן חשיבה של כמה צעדים קדימה ומציאת פתרונות נכונים לכל אתגר".

טורניר השחמט. צילום: ד"ר מל פוטו 
ניצן שטיינברג, רב אמן בשחמט ואנליסט פיננסי באינטל שהוביל את הנבחרת לניצחון אמר: "בנינו נבחרת, התגבשנו, התאחדנו, ועברנו כברת דרך מרשימה ומרגשת. זכינו בחצי הגמר במקום הראשון, והדובדבן שבקצפת - הנפנו את הגביע בגמר הגדול. ערכי משחק השחמט, שהוא לחלוטין הקבלה נפלאה לחיים עצמם, אלה בדיוק הערכים אותם אינטל מנסה לקדם ביניהם: שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, הסתכלות רחבה וחשיבה קדימה. את הערכים החשובים האלה ועוד רבים מייצג המשחק, ואין טוב מלהעביר אותם דרך משחק מרתק ומחשבתי כזה. היו לנו העונג והכבוד להתחרות מול קבוצותיהן של 55 חברות ההייטק הטובות בארץ, בטורניר. אני גאה מאוד בחבריי לקבוצה על הדרך והניצחון, שמח להיות חלק מחברת אינטל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה