דיגיטל וטק

אינטל קופצת שלב: זה הפיתוח המתקדם של החברה

חברת הענק הציגה דור חדש למעבדי ה-AI של החברה שצפויים לחסוך כ-30% בצריכת החשמל. בנוסף לצריכת החשמל, החברה שילבה מאיץ NPU משופר שישפר את ביצועי הבינה המלאכותית
מערכת ice |  1
אינטל (צילום shutterstock, freepik)
חברת אינטל הציגה השבוע את מעבדי ה-AI החדשים - Lunar Lake. המעבדים יתמקדו בביצועי AI ויחליפו את הדור הקודם של המעבדים ה-Meteor Lake. באינטל טוענים שהמעבדים החדשים יציגו ביצועים משופרים בצריכת חשמל נמוכה יותר ב-30% לעומת הדור הקודם.
אינטל שילבה ב-Lunar Lake שתי ליבות Lion cove ו-Skymont חדשות לצד ליבה גרפית חדשה שנקראת Battlemage שתגיע עם מאיץ NPU משופר. אינטל עוד חושפה כי המעבדים החדשים יגיעו לראשונה בתולדות החברה עם שבב גרפי מובנה שמתבסס על ארכיטקטורת Xe 2 המצליחה של החברה שתעזור למעבד ותאיץ את תהליכי הבינה המלאכותית במחשב.
בשבוע שעבר אינטל הכריזה על Thunderbolt Share, פיתוח נוסף של החברה שיאפשר למשתמשים לחבר שני מחשבים בקלות ובמהירות. אינטל הציגה שהמשתמשים יוכלו בין היתר לשתף בצורה חלקה ומהירה שני מסכים, להעביר קבצים בגדלים משמעותיים בקלות ולשתף פעולה בצורה יעילה עם עמיתים לעבודה תוך כדי שהם משתפים קבצים, יישומים ומשאבים משותפים. הפיתוח החדש צפוי להיות זמין בהמשך השנה במחשבים נבחרים של חברות המחשבים הגדולות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אינטל איחרה את הרכבת
    חביב 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר מאוחר מדי אינטל שייכת לעבר העתיד שייך לאינבידיה AMD ו קוולקואם
    סגור