דיגיטל וטק

חברת F5 מציגה: פתרונות אבטחה חדשים ללקוחותיה

חברת אבטחת המידע הודיעה על מספר פתרונות אבטחה שישדרגו את האבטחה של הלקוחות שלה. ההשקה מגיעה לאחר פרסום דו"ח אסטרטגיית היישומים של החברה
מערכת ice | 
ארז הסה, מנהל לקוחות חדשים ב-F5 ישראל (צילום יחצ)
חברת F5 הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים, מהטובים בעולם, שמחזקים את ההגנה ומפשטים את הניהול עבור לקוחותיה. עם ההשקה של הפתרונות החדשים עבור קוד פתוח, F5 מרחיבה את ההובלה שלה עם חבילת אבטחת אפליקציות ו-API המותאמת לבינה מלאכותית, היעילה והמקיפה ביותר בתעשייה.
ההכרזה מגיעה בעקבות פרסום דו"ח אסטרטגיית היישומים (SOAS) לשנת 2024 של F5 החושף כי 88% מהארגונים פורסים אפליקציות וממשקי API בסביבות משולבות של On Premises וענן או קצה. הדו"ח עוד מצא כי 41% מהארגונים שנסקרו, מנהלים כיום לפחות כמות שווה של ממשקי API כמו אפליקציות.
חברת F5 השיקה לפני מספר חודשים מטה חדש בישראל שמוקדש כל כולו למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. הוא מתפרס על פני שלוש קומות וגודלו מסתכם בכ-4,500 מ"ר.
״ארגונים מודרניים זקוקים לאבטחת אפליקציות ו-API בעלת יעילות גבוהה, הפועלת בכל הסביבות המבוזרות שלהם״, אמרה קארה ספראג, סגנית נשיא בכירה ומנהלת המוצר הראשית ב-F5.
היא הוסיפה כי: "ממשקי API הם כעת יעד לרוב מתקפות הסייבר. ארגונים, בכל הגדלים, חייבים להשלים את פתרונות אבטחת היישומים שלהם עם אבטחת API מקיפה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה