השוק

הבנק הבינלאומי מקים את "חוג הסילון" של שוק ההון

אלי כהן, המנכ"ל הנכנס של הבנק הבינלאומי מקים היום את "מועדון הסילון" של שוק ההון ולמעשה הוא מייצר אגרגצייה של שני סיגמנטים חזקים מאוד בבנק למוצר אחד וזה כבר מעניין
ניצן כהן |  6
אלי כהן מנכ"ל הבנק הבינלאומי (צילום אייל טואג, Magma Images)
לאט לאט מגבש אלי כהן, המנכ"ל החדש של הבנק הבינלאומי, את האסטרטגיה שלו לבנק וזה כבר מתחיל להיות מעניין. לפני שניכנס לפרטים נסביר שלבנק הבינלאומי יש 3 פעילויות שנחשבות למובילות בשוק ההון.
הפעילות הראשונה היא פעילות שוק ההון ששם מחזיק הבנק מומחיות לא מבוטלת ומכאן יש לו צבר לקוחות איכותי ולא קטן בסיגמנט הזה. הפעילות השניה מרוכזת תחת U-BANK והיא פעילות שנחשבת לבנקאות פרטית מהסוג שלא תמיד רואים בישראל והיא מיועדת ללקוחות בעלי ממון. הפעילות השלישית היא פעילות מתחום המט"ח כשגם כאן הבינלאומי מחזיק בנתח שוק לא מבוטל.
כהן מנסה באמצעות אגרגציה בין שלושת הפעילויות האלה להשיג שתי מטרות: המטרה הראשונה היא להרחיב את השירותים האלה ללקוחות נוספים והמטרה השניה להגדיל את חלקו בפלח השוק של "חוג הסילון" שם הוא בלאו הכי אחד המובילים.
הפעילות השניה היא הקמה של "חוג הסילון" של הפעילים בשוק ההון ולגוון אגב כך את בסיס הלקוחות. הפעילות הזו הושקה היום תחת המותג "מועדון SELECTED". המועדון הזה המיועד למשקיעים כשירים כלומר למשקיעים מנוסים ומקצועיים שבעלי הון עצמי של 12.3 מיליון שקל לפחות, בעלי ידע מוכח בשוק ההון, ויש להם פעילות של למעלה מ-30 פעולות ברבעון וחברות עם הון עצמי של 50 מיליון שקל ומעלה.
יורם סירקיס, סמנכ"ל וראש מערך נכסי לקוחות אמר: "מועדון המשקיעים הכשירים הוא מועדון חדשני וייחודי, אולי אפילו פורץ דרך, שמושק דווקא בתקופת אי הוודאות בשווקים הפיננסים, אי וודאות שמגבירה עוד יותר את הצורך של המשקיעים בליווי ותמיכה של ידע מקצועי.
"הבנק הבינלאומי, המוביל בשוק ההון, מציע למשקיעים הכשירים את המעטפת המקצועית הכוללת ליווי ויעוץ השקעות אישי ברמה מקצועית גבוהה, המושתת על ראיה רחבה של כלל צרכיו הפיננסיים של הלקוח, תוך שימוש במכשירים פיננסיים חדשניים ומתקדמים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מכבסת מילים מיותרת, זה בנק שמזמן עבר זמנו (ל"ת)
    עומר על המשמר 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בלב. בלה בלה
    יגאל 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה קשקוש
    סגור
  • 3.
    בקיצור
    שוקי זאגווילי 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מועדון נפרד ופלצני לתושבי ארסוף וסביון...
    סגור
  • אף אחד מהם לא יבוא (ל"ת)
    יגאל 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קישקוש
    קוקו 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אותה דבר רק ארוז יפה..שום דבר מיוחד
    סגור
  • 1.
    עוד סיבוב שהבנק רוצה לעשות על האזרחים
    חחח 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שוב טריקים , תרגיל יחצני , הכל נשאר אותו דבר , בחסות החוק הבנק מתעשר על חשבון האזרחים
    סגור