השוק

דירקטוריון בנק הפועלים פותח את ההרשמה לתפקיד הנחשק בכלכלה הישראלית

דירקטוריון בנק הפועלים הודיע כי הגשת המועמדויות לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים, אחד התפקידים הנחשקים בכלכלה הישראלית נפתחה למשך שבועיים
ניצן כהן |  1
ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים (צילום אביב גוטליב, ענבל מרמרי)
דירקטוריון בנק הפועלים פתח את ההרשמה להצגת מועמדות לאחד התפקידים הנחשקים בכלכלה הישראלית - מנכ"ל בנק הפועלים. הדירקטוריון וועדת האיתור יקבלו מועמדים עד ל-4 בחודש יוני.
כזכור דב קוטלר המנכ"ל הדומיננטי והמוערך של הבנק הודיע אחרי 5 שנים שהוא פורש מתפקיד המנכ"ל וזו הייתה הודעה מפתיעה שכן כמה חודשים לפני כן סיכם קוטלר על תנאי שכרו בבנק. 
מיד לאחר ההודעה המפתיעה של קוטלר נפתחה בורסת השמות ונזרקו לחלל האוויר שמות שחלקם באמת רלוונטיים וסבירים וככל הידוע הדירקטוריון אף מעדיף אותם (ע"ע מינוי מתוך הבנק) אבל אז החל מבול של ספקולציות על בכירים לשעבר בבנק ישראל שאמנם הם אנשים איכותיים אבל לא בטוח שהם מביני דיו את מה שעבר על המערכת בשנים שהם כבר לא היו בה.
כך או אחרת, דירקטוריון הבנק או נכון יותר ועדת האיתור פתחה את ההרשמה להצגת מועמדות לתפקיד הבכיר והנחשק הזה כך שכל מי שרואה את עצמו מתאים (ויש סדר גודל של 9 מיליון אנשים כאלה בישראל) יוכל להגיש את מועמדותו.
בהודעת הבנק נכתב כי "ביום 6 במאי 2024 הודיע מנכ"ל הבנק דב קוטלר לדירקטוריון על כוונתו לסיים את כהונתו בבנק לאחר כ-5 שנות כהונה. מועד סיום הכהונה ייקבע בהמשך, בהתחשב בהתקדמות ההליך למינוי מנכ"ל חדש. דירקטוריון הבנק מינה ועדה לאיתור מנכ"ל בראשה עומד יו"ר הדירקטוריון ראובן קרופיק וחבריה הנוספים הם רונית אברמזון רוקח, דוד אבנר ונעם הנגבי.
"ועדת האיתור החלה בעבודתה ובכוונתה לקבל מועמדויות למשרת המנכ"ל עד ליום 4 ביוני 2024 (הוועדה עשויה לפנות למועמדים פוטנציאליים נוספים כפי שתראה לנכון). המלצות הוועדה יובאו בפני הדירקטוריון לצורך החלטתו על מינוי המנכ"ל".
תגיות פועלים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עניין של אחריות!!!!
    אנצי! 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארגונים כאלה משלמים למנכ"ל הרבה כסף.כי לא רוצים שישחדו אותו או יעבור מהר מדי לארגון מתחרה.בנוסף ככל שמשלמים למנכ"ל יותר כך גם האחריות שלו יותר גדולה!!!!
    סגור