דיגיטל וטק

מיקרוסופט וגוגל לקראת גלי קיצוצים: אלפי עובדים יפוטרו

מיקרוסופט מתכננת לפטר עובדים העוסקים בפרויקט משקפי המציאות הרבודה של החברה, בשל "תוכנית ארגון מחדש". עם זאת, דובר החברה טען כי הפרויקט ימשיך כמתוכנן. במקביל, גם ענקית הטכנולוגיה גוגל הודיעה כי תפטר כמאה עובדים
מערכת ice |  1
מיקרוסופט תפטר אלפי עובדים (צילום shutterstock, pixabay)
גל הפיטורים בענקיות הטכנולוגיה לא פוסק: גם מיקרוסופט צפויה לפטר עובדים רבים העוסקים בפרויקט משקפי מציאות רבודה, ע"פ דיווח באתר CNBC. לטענתו של דובר החברה, הסיבה לכך היא "תוכנית ארגון מחדש בחטיבת המציאות המעורבת של מיקרוסופט", אך הדגיש כי הפרויקט אינו נגנז.
נזכיר כי רק בתחילת השנה דווח כי החברה תפטר כ-1,900 עובדים מיחידת הגיימינג שלה, שהם כ-9% מכלל עובדי המחלקה. בהמשך, מיקרוסופט הודיעה כי היא מתכננת לסגור ארבעה אולפני גיימינג הנמצאים בבעלותה, והסבירה: "השינויים הללו מבוססים על ההעדפה שלנו למשחקים מצליחים והמשך ההשקעה שלנו בפורטפוליו הלהיטים והעולמות האהובים של בת'סדה שטיפחנו במשך עשורים". באתר באתר ביזנס אינסיידר טענו כי יפוטרו כ-1,500 עובדים בחטיבת הענן אז'ור (Azure cloud), אך ייתכן כי מספר המפוטרים הכולל יהיה גדול יותר.
משקפי המציאות הרבודה של מיקרוסופט הושקו לראשונה בשנת 2015, אך לא זכו להתעניינות רבה מצד הרוכשים. בשנת 2019 החברה השיקה גרסה נוספת של המשקפיים, ודובר החברה טען כי המוצר ימשיך להימכר, אך לא ברור האם יושק מודל נוסף בהמשך.
כמו כן, גם גוגל הכריזה בשבוע שעבר כי היא לפני קיצוצים משמעותיים בחברה. באתר CNBC דיווחו כי מדובר בכמאה עובדים, כאשר הדגש הוא על צוותי מכירות, הנדסה, ייעוץ ותפעול.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות שמרוויחות מיליארדים וצריכות לקצץ,ממש מסכנים.ממש רחמנות עליהם וכמו תמיד יש את אלה שנסחפים אחריהם ועושים אותו דבר כי זה טרנד.לכן זה בעייתי כי עם תקציבים כמו של מדינה אז היית מצפה שיתייעלו לא שיפטרו!!!!
    סגור