עסקי ספורט

פריוריטי חוברת לקבוצת גבעסול: "שותפים לדרך, הירתמות המגזר העסקי"

שתי החברות תתמוכנה באוכלוסיות הצפון והגליל יחד עם קבוצת הכדורסל גלבוע גליל. פריוריטי תעניק חסות ראשית לקבוצת הכדורסל ותתמוך במיזם Beyond Basketball המחבר ספורט, עסקים וקהילה. המנכ"ל שגיב גרינשפן: "הלחימה המתמשכת בצפון היא צו השעה לחברות עסקיות להיתרם למען התושבים"
מערכת ice |  1
שגיב גרינשפן, מנכ"ל Priority (צילום איה ואבי צלמים)
Priority מצטרפת למסע של קבוצת גבעסול, בעליה של קבוצת הכדורסל גלבוע גליל, כחלק מפעילות לפיתוח וחיזוק תושבי הצפון והגליל, ותעניק חסות ראשית לפעילות הקבוצה. לאור התמשכות הלחימה והמצב הביטחוני, שיתוף הפעולה של Priority עם גבעסול, יאפשר בין השאר להרחיב את מעגל הצופים שיוכלו להגיע ולצפות במשחקי הכדורסל של קבוצת גלבוע גליל.
מאז פרוץ המלחמה קידמה Priority שורה של מיזמי התנדבויות. החברה הקימה חמ"ל התנדבות לעובדים לתרומה לקהילה, רכישת ציוד לילדי מפוני העוטף, איסוף פריטים לחיילים בשטח, תרומת דם למד"א וכן העניקה תרומה כספית לשיקום של פגועי נפש. כעת, במסגרת השת"פ עם גבעסול ויחד עם קבוצת הכדורסל גלבוע גליל, ובמסגרת מיזם Beyond Basketball יתקיים שיתוף פעולה מול בתי ספר ומגוון קהילות חברתיות בצפון. הקהילות ובתי הספר מקבלים כרטיסים למשחקי הקבוצה.
שגיב גרינשפן, מנכ"ל Priority: "הלחימה המתמשכת בצפון היא צו השעה לחברות עסקיות להיתרם למען התושבים וענפי הספורט המקומיים. אנחנו גאים להיות שותפים לדרך של קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל ולהצטרף לקבוצת גבעסול ביוזמתה החשובה. תושבי הצפון מתקשים לנהל שגרת חיים ואין ספק כי הם זקוקים להירתמות המגזר העסקי בכדי לסייע בצרכים נוספים שעולים. כוחו של הספורט הוא היכולת שלו לחבר בין אנשים, ערכים חיוביים ולעורר השראה ופעילות זו מצטרפת לשורה של פעילויות חברתיות אותם אנו מקדמים לאורך השנה".
Priority מפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי. פתרונות החברה מאופיינים בגמישות ובפתיחות המאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים משתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מתאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת רב חברתית עשירה ועד חברות קטנות בתהליכי צמיחה. לחברה יש כיום משרדים בארה"ב, ישראל, בלגיה ובריטניה והיא משרתת מעל ל-75,000 לקוחות ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לפריוריטי (ל"ת)
    אביגדור 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור