השוק

קרן בלקסטון משתלטת על פריוריטי: רכשה כ-65% ממניות החברה

קרן בלקסטון רכשה את מניות חברת התוכנה מידי קרן פורטיסימו וקרן TA, לפי שווי חברה של כ-800 מיליון דולר. התמורה שולמה על ידי קרן הצמיחה של בלקסטון העונה לשם "Blackstone Growth" וקרנות נוספות שלה

מערכת ice |  1
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שבתחילת החודש דווח כי קרן בלקסטון צפויה לרכוש 70% חברת פריוריטי, לפי שווי של 800 מיליון דולר (כ-3 מיליארד שקל), היום (חמישי) נודע כי עסקת רכישת השליטה הושלמה. 
בהודעה רשמית שפורסמה בכלי התקשורת בארה"ב, קרן בלקסטון הכריזה כי היא רוכשת כ-65% ממניות חברת התוכנה מידי קרן פורטיסימו וקרן TA, לפי שווי חברה בסך של כ-800 מיליון דולר.
על פי ההודעה הרשמית של הקרן, הסכום הנכבד שהועבר לידי חברת התוכנה "פריוריטי" שולם על ידי קרן הצמיחה של בלקסטון אשר עונה לשם "Blackstone Growth" וקרנות נוספות שלה. 
כזכור, בתחילת החודש דווח כי שתי החברות נמצאות במגעים מתקדמים בנושא רכישת השליטה של חברת התוכנה "פריוריטי". בזמנו דווח כי בלקסטון תרכוש 70% מחברת התוכנה הארגונית הישראלית עבור שווי של 800 מיליון דולר.
כידוע, קרן בלקסטון מתמחה בניהול קרנות השקעה ובעיקר בתחום הנדל"ן, אשראי, טכנולוגיה ותחומים נוספים. בלקסטון נחשבת לקרן ההשקעות הפרטיות הגדולה בעולם ועל אף המצב הביטחוני המורכב שהחל ב-7 באוקטובר במדינה, היא לא חששה להשקיע בחברת התוכנה "פריוריטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התוכנה
    אזרח 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהפכה כל מהנדס למחסנאי
    סגור