דיגיטל וטק

האם נחשף המכשיר שיגרום לכם להיפרד מהסמארטפון?

ה-Light Phone 3 הוא טלפון חדש המציע חוויית שימוש מינימליסטית עם שיפורים מפתיעים כמו מסך OLED, מצלמות בסיסיות ותמיכה ב-5G עבור מי שרוצה להשתחרר מהתלות בסמארטפונים, עם חוויה של טלפון בעל ממשק פשוט ונטול פיצ'רים מעמיסים
רפאל בן זקרי | 
Light Phone 3 (צילום Light Phone)
בעולם שבו סמארטפונים הופכים לבעלי יכולות מתקדמות יותר ויותר, חברת Light Phone מניו יורק מציעה מכשיר טלפון שמיועד לשימוש מינימלי, וחושפת כעת את הדור השלישי של המכשיר, ה-Light Phone 3.
חמש שנים אחרי שהוצג הדגם הקודם, ה-Light Phone 3 מציע פתרון לאנשים שמחפשים להשתחרר מהתלות בסמארטפונים, עם תכונות מינימליסטיות שעדיין עונות על הצרכים הבסיסיים. כעת הוא מציע יותר תכונות ואופציות, אך עדיין שומר על המינימליזם שהפך אותו לפופולרי.
ה-Light Phone 3 מגיע עם מסך OLED שחור-לבן בגודל 3.92 אינץ', אשר מחליף את מסך ה-E Ink מהדגם הקודם ומשדרג את חוויית השימוש ומרגיש מוכר יותר למשתמשים. בנוסף, נוספה למכשיר גלגלת לשליטה על הבהירות וכפתור להדלקת הפנס.
ה-Light Phone 3 כולל גם מצלמה אחורית של 50 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל, שמיועדות יותר לסריקת QR ושיחות וידאו מאשר לצילום רגיל. בנוסף, כולל המכשיר שיפורים שונים כמו שבב NFC, חיבור USB-C, אפשרות להחלפת סוללה באופן עצמאי, חיישן טביעות אצבע ומעבד Qualcomm SM 4450 עם תמיכה ב-5G.
כ"מכשיר טיפש", ה-Light Phone 3 יכול לבצע שיחות ולשלוח הודעות טקסט בלבד, ללא אפליקציות, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני או דפדפן אינטרנט – וזאת בכוונה תחילה, כחלק ממגמה של משתמשים רבים לעבור לטלפונים פשוטים כאלו. החברה מאפשרת כעת לבצע הזמנה מוקדמת למכשיר במחיר של 399 דולר, כאשר בפועל הוא צפוי להגיע למשתמשים בינואר הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה