נדל"ן ותשתיות

העיר הזו תעבור מהפכה בתחבורה הציבורית: אלו הפרויקטים שבדרך

בעקבות מעבר צה"ל דרומה והחלטת הממשלה להקמת המרכז הרפואי החדש בעיר, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מקדם בימים אלה שורת פרויקטים תחבורתיים בעיר באר שבע

מערכת ice |  3
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock)
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מקדם בימים אלה שורת פרויקטים תחבורתיים בעיר באר שבע, בעקבות מעבר צה"ל דרומה והחלטת הממשלה להקמת המרכז הרפואי החדש בעיר
בישיבת עבודה מקצועית שערכה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, יחד עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ והגורמים המקצועיים במשרדה, בחנה שרת התחבורה את התקדמות הפרויקטים בבירת הנגב, שיתרמו לפיתוח הדרום כולו. 

במסגרת פרויקט 'מחברים את ישראל', יואצו העבודות להקמת מסילות הרכבת  המהירות לבאר שבע, בהם יתאפשר לנסוע במהירות של 250 קמ"ש, מה שיקצר משמעותית את זמני ההגעה. העבודות צפויות להתחיל בסוף השנה הבאה. זאת לצד האצה של הקמת תשתית לרק"ל בבאר שבע, שתתאים לאוטובוסים רבי קיבולת ולרכבת קלה בהתאם להחלטה שתתקבל. 
בנוסף, בהתאם להחלטת הממשלה להקמת מרכז רפואי נוסף בבאר שבע, הנחתה השרה רגב לקדם את סגירת התקציב לתכנון הקמת המחלפים לבית חולים החדש, מערכות תחבורה עתירות נוסעים ומסוף תחבורה ציבורית, והקמת פורום עם כלל משרדי הממשלה הרלוונטיים, שיבטיח את החיבוריות והקישוריות של כלל הפרויקטים בתוך העיר והקמת מרכז לניהול תנועה בעיר. 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "באר שבע מתקדמת בצעדי ענק להיות בירה טכנולוגית. בכדי להערך לקבלת ההמונים שיבואו בשערי העיר, אנו מחויבים לקדם תשתיות תחבורה מתאימות ומערכות להסעת ההמונים. לתחבורה השפעה מכרעת על הכלכלה והחברה בעיר והפיכתה למטרופולין של הדרום. אני מודה לראש העיר, רוביק דנילוביץ ולהנהלת העיר על שיתוף הפעולה וקידום הפרויקטים התחבורתיים בעיר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש יהלומים בבית שאן?
    אבידן 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נלחמת על היום שאחרי!! הבחירות.
    סגור
  • 1.
    עאלק תא"ל במיל מירי רקב.בושה למדינה שסתומה
    אלי קופטר 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כזו הגיעה לדרגה כזו אבל כולנו יודעים איך!!!
    סגור
  • לא כולנו יודעים איך
    עוגיפלצת 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזמן לפרט
    סגור