בריאות

בית חולים שני יוקם בבאר שבע: "מהלך היסטורי, מקור תעסוקה"

המרכז הרפואי יהיה בבעלות משותפת של קופות החולים מאוחדת ולאומית ויופעל על ידי שיבא. בסיור שהתקיים בשטח נועדו הבכירים עם נציג אגף ההנדסה בעירייה ושוחחו על התוכניות להקמת המקום לצד פארק ביו-טק ושטחי מסחר תומכים. עוזי ביתן: "גאים ושמחים לקחת חלק"

מערכת ice |  3
דני מושיוב, מנהל מאוחדת במחוז דרום ועוזי ביתן מנכ"ל מאוחדת ברקע שטח בית החולים (צילום באדיבות דוברות מאוחדת)
לאחר שממשלת ישראל אישרה באופן סופי את הקמתו של בית חולים ציבורי נוסף בנגב שיהיה בבעלות משותפת של קופות החולים מאוחדת ולאומית ויופעל על ידי שיבא, הגיעה הנהלת קופת חולים מאוחדת לסיור בשטח שבו יוקם בית החולים. בסיור שהתקיים הבוקר (שני) בראשות מנכ"ל הקופה, עוזי ביתן, מנהל מחוז דרום, דני מושיוב וההנהלה הבכירה, נפגשו המשתתפים עם רן אקסטרמן מאגף ההנדסה בעיריית באר שבע שהציג את התוכניות להקמת בית החולים לצד פארק ביו-טק ושטחי מסחר תומכי רפואה.
בסיור אמר מנכ"ל הקופה, עוזי ביתן כי מדובר בצדק היסטורי עבור תושבי הנגב וכי עבור קופת חולים מאוחדת מדובר בלא פחות בשליחות ציונית: "מדובר במהלך היסטורי שישנה את פני מערכת הבריאות שישפר את בריאותם של התושבים באזור ואף יספק מקור תעסוקה איכותי ומשמעותי לאזור. אנחנו גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט לאומי זה ולהמשיך ולספק שירותי רפואה איכותיים לכל התושבים".
דני מושיוב, מנהל מאוחדת במחוז דרום הוסיף ואמר: "בית החולים השני הוא אחת המשימות החשובות שאנחנו מובילים לשיפור שירותי הרפואה בדרום. מאוחדת ממשיכה לבסס את מעמדה בדרום, רק לאחרונה פתחנו מרכז לבריאות והתפתחות הילד בעיר ואנו עתידים להמשיך ולהרחיב את השירותים שלנו בקהילה לצד הקמת בית החולים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרנסה לכל...
    אפליה מתקנת שלום 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרנסה למי? לבני המיעוטים?
    סגור
  • 2.
    מקור תעסוקה?
    אנשים טובים 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היחס העובדים בין ערבים ליהודים בבית החולים בבאר שבע ? חוץ מהחולה שבקרתי לא ראיתי יהודי אחד .לפני ה 7/10 ביום שישי בשעה 10 אז למי מקור פרנסה?
    סגור
  • 1.
    עוד פעם ממחזרים ידיעה על בי"ח שני?
    דרומית 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפרסמו כשייפתח.
    סגור