תיירות

בשורה אדירה לטסים לחו"ל: כך תוכלו לבטל את החופשה כמעט עד הרגע האחרון

המצב הביטחוני גורם לכך שרבים חוששים לצאת לנופש בלי יכולת להתחרט. שירות חדש של חברת התעופה ישראייר מציע להחליף את הכרטיס תמורת 35 דולר בלבד. מי יוכל ליהנות מהאפשרות החדשה ומתי יכנס המבצע לתוקף? כל הפרטים
מערכת ice |  1
מטוס ישראייר (צילום ישראייר)
לכבוד החופש הגדול וחגיי תשרי ישראלים רבים מתכננים חופשה בחו"ל. בכל זאת, בצל המצב הביטחוני המתוח וגם בגלל דאגות החיים הרגילות, רבים דואגים כי יאלצו לבטל את החופשה ברגע האחרון ובכל זאת לשלם את עלויות הטיול הגבוהות אליו כלל לא יצאו. האם זה השירות החדש שיפתור את הבעיה?
המהלך חדש של חברת ישראייר שאמור לפתור את הבעיה יוצא לדרך היום (רביעי). שירות חדש של החברה מציע לכל מי שרוכש טיסה או חבילת נופש דרך האתר לבטל, מכל סיבה שהיא, בתוספת של 35 דולר בלבד. את השירות ניתן לממש עד 7 ימים לפני היציאה. השירות יהיה זמין עד ה-31 באוגוסט.
השירות תקף רק לטיסות שיוצאות עד סוף שנת 2024. מי שיממש את הביטול יקבל בתמורה שובר למימוש באתר החברה למשך שנה מיום הביטול. הילה הרמולין, סמנכ"לית השיווק והמכירות של ישראייר מסרה: "החברה נערכת לעמוד בביקושים של עשרות אלפי ישראלים שיצאו לנופש במהלך חודשי הקיץ ותקופת החגים ומציעה למזמינים חופשה ללא דאגות, אפשרות לביטול החופשה מכל סיבה שהיא". 
חברות תעופה בינלאומיות רבות החליטו לעצור או לבטל את הטיסות שלהן אל ומישראל. המצב בנוצר מאפשר לחברות התעופה הישראליות כמו אל-על וישראייר לפרוח. למרות זאת, בעקבות המצב הביטחוני נרשמה גם ירידה רבה בתיירים המגיעים לארץ וישראלים רבים חוששים לטוס לחו"ל בעקבות חשש מתקריות אנטישמיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראייר מבטלת טיסות לפי החשק
    יואב 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי אמור לטוס לסלוניקי. כשבועיים לפני הטיסה קיבלתי הודעה לקונית על ביטולה. ככה סתם. אם התנהגות כזו לא מתאימה לכם, קחו בחשבון אצל מי אתם מזמינים. לגבי הפיצוי, הצחקתם את רמי לוי. בקושי החזירו לי את מחיר הכרטיס.
    סגור