תיירות

אל על עושה מהפכה בטיסות: זה מה שיקרה לנוסע המתמיד

התוכנית החדשה תכלול ספים מעודכנים לצבירת מעמדות, שלא יעלו על 30% ביחס לספים הקיימים. מיקוד בלקוחות יוקרה: השינויים נועדו לתת עדיפות ללקוחות המרבים לטוס עם אל על. החברה מבטיחה מגוון הטבות חדשות לחברי היוקרה, שיפורסמו עם השקת התוכנית, תוקף המעמדות יישאר ללא שינוי
מערכת ice | 
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, הכריזה אמש (שני) על שינויים מהותיים בתוכנית הנוסע המתמיד שלה, המכונה "תוכנית היהלומים". השינויים, שייכנסו לתוקף ב-1 באפריל 2025, נועדו להעניק יתרונות משמעותיים ללקוחות היוקרה ולהתאים את התוכנית לאתגרי השוק הנוכחיים.
בחודשים האחרונים, ענף התעופה העולמי התמודד עם תקופה של חוסר ודאות, שהשפיעה על פעילות חברות התעופה ועל הרגלי הטיסה של הנוסעים. כתגובה למצב זה, אל על נקטה במספר צעדים, ביניהם הארכת תוקף המעמדות של חברי מועדון הנוסע המתמיד.

התוכנית החדשה תכלול ספים מעודכנים לצבירת מעמדות, שלא יעלו על 30% ביחס לספים הקיימים. מיקוד בלקוחות יוקרה: השינויים נועדו לתת עדיפות ללקוחות המרבים לטוס עם אל על. החברה מבטיחה מגוון הטבות חדשות לחברי היוקרה, שיפורסמו עם השקת התוכנית. שמירה על תוקף מעמדות: תוקף המעמדות יישאר ללא שינוי - 12 חודשים מרגע קבלת המעמד.התוכנית החדשה כוללת הנחיות שנועדו לשמור על היהלומים והמעמדות שנצברו בתוכנית הקיימת.
החל מכניסת השינויים לתוקף, מעמדו של כל חבר בתוכנית ייקבע על פי מכסת היהלומים או שילוב של יהלומים וקטעי טיסה שצבר ב-12 החודשים שקדמו למועד הבחינה. חשוב לציין כי תיתכן ירידה למעמד נמוך יותר, ואף למעמד הבסיס, בהתאם לספים המעודכנים.
לסיכום, השינויים בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על מהווים צעד אסטרטגי משמעותי, המדגיש את מחויבות החברה ללקוחותיה הנאמנים ואת יכולתה להסתגל לתנאי שוק משתנים. נותר לראות כיצד יגיבו הנוסעים לשינויים אלו וכיצד ישפיעו על מעמדה התחרותי של החברה בשוק התעופה הישראלי והבינלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה