כסף וצרכנות

אל על במהלך מטורף: זו ההטבה המיוחדת לנוסעים עד ה-13.7

לרגל הנפקת 400,000 כרטיסי פלייקארד, האשראי של מועדון הנוסע המתמיד, הנחה של 30% על זוג כרטיסי טיסה במחלקת תיירים, תוספת של 2,500 נקודות נוסע מתמיד לכל כרטיס, יעדים פופולריים כמו פריז, ברצלונה, רומא ועוד, טיסות להמראה בין 3 בנובמבר 2024 ל-29 במרץ 2025, כרטיסי טיסה מסוג קלאסיק הכוללים כבודה והושבה
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, יוצאת במבצע מרשים לציון אבן דרך משמעותית: הנפקת 400,000 כרטיסי פלייקארד, כרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד שלה. המבצע, שמתחיל היום ויימשך עד ה-13 ביולי, מציע הזדמנות נדירה לחברי המועדון לטוס ליעדים אהובים באירופה במחירים אטרקטיביים במיוחד.
"אנחנו גאים לחגוג את ההישג המרשים של 400,000 מחזיקי כרטיס פלייקארד," אומר דובר החברה. "המבצע הזה הוא דרכנו להודות ללקוחותינו הנאמנים ולהציע להם חוויית טיסה משתלמת במיוחד".

עיקרי המבצע הם הנחה של 30% על זוג כרטיסי טיסה במחלקת תיירים, תוספת של 2,500 נקודות נוסע מתמיד לכל כרטיס, יעדים פופולריים כמו פריז, ברצלונה, רומא ועוד, טיסות להמראה בין 3 בנובמבר 2024 ל-29 במרץ 2025, כרטיסי טיסה מסוג קלאסיק הכוללים כבודה והושבה
מומחי תיירות מציינים כי זוהי הזדמנות נדירה עבור הנוסעים הישראלים. "מבצע כזה, במיוחד לקראת עונת החורף הבאה, הוא הזדמנות מצוינת לתכנן מראש חופשות באירופה במחירים אטרקטיביים," אומרת רונית כהן, יועצת תיירות בכירה.
המבצע מגיע בזמן אסטרטגי, כאשר תעשיית התעופה העולמית מתאוששת מהשפעות מגפת הקורונה. "זה סימן מעודד לראות חברות תעופה מציעות מבצעים כאלה," מוסיף ד"ר אבי שמחון, מומחה לכלכלת תעופה. "זה מצביע על אופטימיות לגבי עתיד הטיסות ורצון לעודד את הנוסעים לחזור לשמיים".
עבור מחזיקי כרטיס פלייקארד, המבצע מציע ערך כפול: לא רק שהם נהנים מהנחה משמעותית על כרטיסי הטיסה, אלא גם ממשיכים לצבור נקודות ויהלומים על הרכישה, מה שמגדיל את ערך ההטבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה