תרבות ופנאי

אלירז שדה מפתיע: "אולי כדאי לתקצב כספי שוחד"

מגיש הטלוויזיה וזוכה העונה השנייה של 'האח הגדול', אלירז שדה, תוקף: "אם דרך כסף לאקדמיה העולמית, לקבוצות כדורגל, לגופי תקשורת ועוד הטרור השתלט על העולם אז אולי כדאי לתקצב כספי שוחד בתקציב המדינה ולצרף את עשירי העולם היהודים למאמץ"
תום נחום | 
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (חמישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-62, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה, כשהשעון מתקתק בצל הלחץ האמריקאי.
מכה לישראל? החקיקה האמריקנית לסיוע ביטחוני לישראל ואוקראינה נחסמה בסנאט האמריקאי, זאת אחרי שלא הצליחה להשיג את הרוב הדרוש. מחוקקים רפובליקנים התנגדו למהלך כחלק ממחאה על מדיניות אבטחת הגבולות של ארה"ב. בתוך כך, על רקע הגינויים בזירה העולמית נגד ישראל (והצעדים האנטי ישראליים מצד מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש) וכמו כן, סביב השתקת מעשי הטרור המזעזעים והנתעבים של מחבלי חמאס שנוצר הרושם שלעתים מטואטאים מתחת לשטיח, מגיש הטלוויזיה וזוכה העונה השנייה של 'האח הגדול', אלירז שדה, תוקף.

שדה צייץ בנושא הנורמליזציה הנעשית לחמאס וספק הפנה אצבע מאשימה לעבר קטאר, כאשר כתב כך: "אם דרך כסף לאקדמיה העולמית, לקבוצות כדורגל, לגופי תקשורת ועוד הטרור השתלט על העולם אז אולי כדאי לתקצב כספי שוחד בתקציב המדינה ולצרף את עשירי העולם היהודים למאמץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה