תיירות

בעקבות התפוצצות הביפרים: חברת התעופה המצליחה יוצאת במהלך חריג

התפוצצות מכשירי הביפרים והווקי-טוקי של אנשי חיזבאללה בלבנון, הכתה גלים ברחבי העולם. כעת, נחשף שהאירוע יצר חשש גדול בקרב אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם שיצאה בהודעה חריגה לציבור הנוסעים | כל הפרטים
מערכת ice | 
קטאר איירווייז (צילום unsplash)
שלושה ימים חלפו מאז התפוצצות מכשירי הביפרים והווקי-טוקי של מחבלי חיזבאללה בכמה מוקדים בשטח לבנון ונדמה שהאירוע ממשיך להכות גלים ברחבי העולם. לצד התייחסות נרחבת ברשתות חברתיות ואמצעי התקשורת, המתקפה גרמה לבהלה בקרב אחת מחברות התעופה המצליחות בעולם שהכריזה על איסור חדש לנוסעיה.
במהלך היומיים האחרונים, קטאר איירווייז חברת התעופה הלאומית המצליחה של קטאר, אסרה על כל הנוסעים בטיסותיה היוצאות מנמל התעופה בביירות לעלות למטוס עם מכשירי קשר או ביפרים.    
החברה, אשר זכתה השנה בתואר חברה הטובה ביותר בעולם, פועלת זה שנים רבים בלבנון ומפעילה בה קו אווירי היוצא מנמל התעופה הבינלאומי ביירות רפיק חרירי (BEY) אל העיר דוחא שבקטאר. האיסור הנוכחי רלוונטי רק לנוסעים בטיסות היוצאות מלבנון ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, לא נוגעות לקווים אחרים של החברה.
האיסור, רלוונטי גם עבור כבודה הנשלחת לבטן המטוס, על מטען יד, וכן על מטענים אחרים שנשלחים לבטן המטוס. בהודעה הרשמית שחברה פרסמה, קטאר איירוויז כתבה כי: "ההנחיה תיאכף עד להודעה חדשה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה