תרבות ופנאי

הדוגמניות הישראליות כבשו את מילאנו: זו המסיבה בה השתתפו

שלושת הדוגמניות הישראליות הוזמנו למסיבת מגזין ווג האקסקלוסיבית שחתמה את שבוע האופנה במילאנו. דיאן שוורץ הציגה לוקים של שמלה מיני לבנה, שמלה ורודה ומנומרת. טיטי איינאו הציגה סט צהוב, שמלה לבנה ושמלה שחורה וכבשו את הרחבה
מערכת ice | 
ירדן הראל, טיטי ודיאן (צילום בר פרידמן)

דיאן שוורץ, טיטי איינאו וירדן הראל טסו לשבוע האופנה במילאנו כאורחות הכבוד ושגרירות מותג האיפור הבינלאומי KIKO MILANO. במסגרת הביקור, הבנות הוזמנו לתצוגות אופנה ולמסיבת מגזין ווג האקסקלוסיבית שחותמת את שבוע האופנה במילאנו.
 

הלוקים של דיאן: שמלה מיני לבנה של רותם חן, שמלה ורודה של hot couture by gal, שמלה מקסי לבנה של נוי אליהו, שמלה מנומרת של רותם חן. הלוקים של טיטי: סט צהוב של dresscod-e, שמלה לבנה של יוסי מזרחי, שמלה מקסי כסופה של יוסי מזרחי, שמלה שחורה תחרה של אייזן שטיין.
 


במסגרת שבוע האופנה נערכים יותר מ-40 תצוגות אופנה ואירועים המביאים אל העיר תיירים רבים מרחבי העולם. במסגרת האירועים המתקיימים בשבוע זה מציגים מעצבי האופנה המובילים בעולם את את יצירותיהם, לאור החשיבות התפקיד המרכזי שמשחק שבוע זה בכלכלה האיטלקית. אירועים אלה סחבו בעבר אל איטליה רבים מתעשיית האופנה הישראלית שאף הציגו את עבודותיהם בשבוע חשוב זה. כיום כאמור הגיע תורן של טיטי איינאו, ירדן הראל ודיאן שוורץ לככב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה