ויראלי

דניאל גרינברג חוטפת ביקורת באינסטגרם: "היא כזו אהבלה"

כוכבת הרשת "ליקוש", פרסמה סטורי ובו צילום מסך של הסטורי של גרינברג ועליו כתבה ״והעולם שותק״. כשהבינה שהוא לעיני כל, היא החליטה למחוק את הסטורי הפוגעני ופרסמה אחד נוסף, לא פחות גרוע בו כתבה: "התכוונתי להעלות את זה לקלוז כמה היא אהבלה. העליתי את הסטורי בטעות לכולם", ואיך הגיבה גרינברג?

מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
אחרי הקאמבק שאף אחד לא ציפה לגרוש שלה, אייל גולן, כוכבת האח הגדול והרשת, דניאל גרינברג הושפלה אמש (שלישי) ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה שיתוף פעולה חדש עם חברה המשווקת את ״שמן הנאה״, כאשר בין היתר היא דיברה על היתרונות שלו בעת קיום של יחסים אינטימיים.
אלא, שלי מנחם (הידועה בכינוי ליקוש) פרסמה סטורי ובו צילום מסך של הסטורי של גרינברג ועליו כתבה ״והעולם שותק״. כשהבינה שהוא לעיני כל, היא החליטה למחוק את הסטורי הפוגעני ופרסמה אחד נוסף, לא פחות גרוע.

בסטורי הנוסף היא כתבה: ״התכוונתי להעלות את זה לקלוז כמה היא אהבלה. העליתי את הסטורי בטעות לכולם, אין גרועה ממני עם הקלוז הזה״. אלא, שגם את הסטורי הזה העלתה לעיני כל ולכן שוב מחקה משום שהיא התכוונה לעלוב בכוכבת הרשת רק עם ה"קלוז פרנדס" שלה באינסטגרם ולא לעיני כל.
הסיפור הסתבך כאשר התברר כי גרינברג הספיקה לראות והגיבה מיד לליקוש בעקיצה: ״תודה על המחמאה יפה שלי, שמחה לדעת שאת עוקבת אחרי התוכן שלי״. מנחם כבר התנצלה על כך מהר: ״סליחה דניאל, לא התכוונתי, אני גרועה בקלוז״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העיקר כסף משלם לך
    לא הביאה שום דבר 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מחפשות צומי
    סגור
  • 2.
    שמן סרס
    יאן יעקב גורטנשטיין 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בורא עולם זה כל העולם
    סגור
  • 1.
    צמד חמד. לא ידעתי כמה נמוך אפשר לרדת. קלוז... פחחח (ל"ת)
    גונדי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור