ויראלי

דניאל גרינברג חוזרת לאייל גולן: "חיבור נשמות מחדש, הכל שלם"

בפוסט מרגש לקראת ערב החג, סיפרה גרינברג בהתרגשות כי את החג יעשו ביחד היא, הגרוש והילדים: "ללא ילדיי, כמו חץ בלב, כמו יום ללא ערך, עצב וריקנות פנימית שלא ניתן להסביר במילים, תודה להשם על חיבור נשמות מחדש"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום ניר פקין)

יש קאמבק ואת החג הזה הזוג הכי מדובר במדינה יעשה יחד. אחרי הבילוי המפתיע של דניאל גרינברג והגרוש שלה, אייל גולן, ביחד עם חברים בחופשה ביוון ואחרי שגם טסו עם הילדים לחופשה משפחתית ואפילו השניים טסו לבד לחופשה זוגית, הם ממשיכים להעביר את הזמן שלהם יחד ואמש (חמישי) עשו זאת בכותל ובמסיבה לאחר מכן, עם זמן איכות זוגי.

בפוסט מרגש לקראת ערב החג, סיפרה גרינברג בהתרגשות כי את החג יעשו ביחד היא, הגרוש והילדים: "ללא ילדיי, כמו חץ בלב, כמו יום ללא ערך, עצב וריקנות פנימית שלא ניתן להסביר במילים".
 



עוד היא כתבה: "חזרתי הביתה אחרי ערב חג ולא הפסקתי לבכות ובעיקר חשבתי עם עצמי איך מעבירים עוד חגים כאלה. אז תודה להשם על חיבור נשמות מחדש. החג הזה הכל שלם ברוך השם", חתמה את דבריה.

השניים ביקרו בכותל ובמנהרות הכותל עם חברתם הטובה עדן בן זקן ולאחר מכן המשיכו ביחד למסיבה. שם העלתה גרינברג תיעוד שלה מחבק את אייל שנותן לה נשיקה והיא חייכה חיוך גדול.
היא כתבה בסטורי: "מסליחות לסליחה שכל כך כיף פה, ליאמי ברקע במועדון ומה יכול להיות יותר מרים???", כשהיא מתייגת את ליאם גולן בנו של הגרוש המתקמבק. השניים אגב עזבו את המקום ביחד"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהחלט קאמבק היסטרי, לרגע חשבתי שהביטלס התאחדו
    מאיר 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אכפת מהזוג המאוס הזה?
    סגור