תרבות ופנאי

מייצג גם אמנים: מה עשה יעקב אמסלם עם שרוף וברנדס

איש העסקים יעקב אמסלם, שהשיק השנה מחלקה של ייצוג אמנים לצד עסקי התיירות, חנך אתמול מופע ראשון וחגיגי של עינת שרוף וננסי ברנדס: "כשעינת פגשה את ננסי
מערכת ice | 
יעקב אמסלם עינת שרוף וננסי ברנדס (צילום עינת נחום-לוי)
מה עשו איש העסקים יעקב אמסלם, עינת שרוף וננסי ברנדס במעדון הגריי ביהוד? אחרי שקבוצת אמסלם תיירות ונופש הרחיבה את פעילותה והחלה לעסוק בין היתר בייצוג אמנים, הושק אמש (ראשון) המופע הראשון והחגיגי "כשעינת פגשה את ננסי".
"אמסלם פלוס - ליווי וייצוג אומנים" מקבוצת אמסלם טורס, בניהולה של עינת נחום-לוי, השיקה אמש את המופע המוזיקלי שמשך אליו בכירים מהחברות המובילות במשק, בנקים, עיריות, משפיענים ומובילי דעה. "כשעינת פגשה את ננסי" הוא מופע בלעדי וראשון מסוגו של האמנים עינת שרוף וננסי ברנדס, והוא כולל בין היתר את היצירות בהן ברנדס מעורב, כמו "הפרח בגני" ו"בדד" של המלך זוהר ארגוב (בעיבוד של ננסי ברנדס), "לא תנצחו אותי" של יהורם גאון בעיבודו של ברנדס, ועוד.

המחלקה החדשה של אמסלם טורס שנחנכה בתחילת השנה כוללת ייצוג אמנים וקידום מופעים לוועדי עובדים ולארגונים. המחלקה אמונה על קידום הופעות ובניית היבטים אמנותיים לארגונים בהתאמה אישית. כמו כן, מספקת עבורם את הפן של בניית תוכנית כוללת והפקה. בין המופעים הבולטים שמציעה מחלקה זו: "עושים את זה בשלישיה", מופע בידור משולש עם ננסי ברנדס, שימי תבורי ואילנה אביטל, במסגרתו כוכבי המופע מנסים בביצועים קוליים ובהומור פרוע למצוא פתרון לבעיותיהם בקריירה, או בזוגיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה