ויראלי

גיא פינס ואשתו חוגגים יום מאושר: "כמה טיפשים יכולנו להיות"

זוגתו של המגיש, רותי רודנר כתבה: "היום לפני 27 שנים התחתנו. בדרך כלל אנחנו לא מציינים את התאריך. מאמינים יותר בנישואים שמחים מאשר בימי נישואים שמחים, וגילינו שלא תמיד זה בא ביחד: לפעמים הפאס של יום הנישואים עושה רוח סביב מה שכל רגע יכול להתפרק. אבל בדיוק לפני שנה החלטנו בכל זאת לציין את היום הזה"
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)

מגיש תכנית הלייט נייט המצליחה של קשת 12, גיא פינס, חוגג יום מאושר. אמש (שבת) הוא ציין עם זוגתו רותי רודנר את יום הנישואין ה-27 שלהם והיא הקדישה לכך פוסט מרגש במיוחד באינסטגרם שלה בצירוף תמונה של השניים.


רודנר כתבה: "היום לפני 27 שנים התחתנו. בדרך כלל אנחנו לא מציינים את התאריך. מאמינים יותר בנישואים שמחים מאשר בימי נישואים שמחים, וגילינו שלא תמיד זה בא ביחד: לפעמים הפאס של יום הנישואים עושה רוח סביב מה שכל רגע יכול להתפרק. אבל בדיוק לפני שנה החלטנו בכל זאת לציין את היום הזה. היתה לנו אז שנה של ״בכל זאת הגענו למרות הכל״, ולצאת ממנה עם הטבעות על האצבע הרגיש לא כתמול שלשום".

 



היא המשיכה: "ואיך נציין את זה? נבשל כמו שאף פעם לא בישלנו - הרבה מהביחד שלנו קורה במטבח כשאנחנו מתכננים, מצטיידים, מבשלים, מארחים. ביקשנו מחברנו המוכשר מאד שף תומר עמדי להעלות לנו את הרף, עם החלטה שלא נבשל שום דבר שבישלנו קודם. העמדנו איתו במשך יום שלם ארוחה של שמונה מנות. היא הוגשה בליל שבת, ערב ה-6 באוקטובר, לשולחן צפוף באהבת ילדינו וחברינו. נפרדנו כולם בתחושת התעלות באחת וחצי בלילה".

לסיום כתבה: "כעבור חמש שעות היתה האזעקה הראשונה. בתוך קבוצת החברים שסביב השולחן יושבים ועדיין לא יודעים - אבא שבתו תתחבא במיגונית כמה שעות בעוד בן זוגה שיצא להגן עליה נטבח, בת ניר עוז שביתה יהפוך לאפר ואבק, חבר שחברתו תאבד את בנה יחידה, חברים שחבר שלהם יחפש את בתו ימים ארוכים עד לקבלת הבשורה המרה משורה. אני מסתכלת עלינו ולא יודעת אם לברך על זה שלא העלנו בדעתנו או לקלל כמה טיפשים יכולנו להיות. 6 באוקטובר 23׳. לפני הספירה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה