טלוויזיה

גיא פינס תוקף במילים קשות: "האפס, הרובוט היהיר"

הפנה מסר אישי לאחד מחברי הכנסת המזוהים ביותר עם הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בישראל: "רוטמן האפס, הרובוט היהיר שהורה לפנות באלימות את אחיו של אלגרטי החטוף, מדיון בכנסת של כולנו. ישראל תנצח, ההיסטוריה תשלם להם כגמולם"
מערכת ice |  3
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
מגיש 'ערב טוב עם גיא פינס', פינס בכבודו ובעצמו, סגר חשבון עם חבר הכנסת שמחה רוטמן ותקף אותו אמש (שבת) במילים קשות במיוחד, הוא גם יצא נגד מי שהוא מכנה "משיחיים" שמכשילים את הניצחון במלחמת חרבות ברזל.
גיא פינס העלה סטורי על רקע תמונה מההפגנות בקפלן וכתב: "נעשה עסקה ונחסל את ראשי החמאס, חילוניים ודתיים, שמאל וימין יחד. על אפם וחמתם של המשיחיים, מחריבי מדינת ישראל. עוד לא אבדה תקוותנו".

לסיום הוא הפנה מסר אישי לאחד מחברי הכנסת המזוהים ביותר עם הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בישראל: "רוטמן האפס, הרובוט היהיר שהורה לפנות באלימות את אחיו של אלגרטי החטוף, מדיון בכנסת של כולנו. ישראל תנצח, ההיסטוריה תשלם להם כגמולם".
כזכור, דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט (68) שנמצא בשבי החמאס כבר תשעה חודשים הוצא ביום שני האחרון בכוח מדיון בוועדת החוקה אחרי שהתפרץ לדברי בן משפחה אחרת והתווכח עם יו"ר הוועדה, חבר הכנסת שמחה רוטמן.
לאחר שסירב לעזוב מרצונו, הודיע ח"כ רוטמן הכי הוועדה יוצאת להפסקה ואמר: "סדרנים, תקראו לי כשהוא לא בחדר, תודה". הוצאתו של אלגרט, שתועדה במצלמות הכנסת, הייתה אלימה: הוא נתפס בידיו ורגליו על ידי שומרי הכנסת ונגרר על הרצפה. ברקע ניתן לשמוע משפחות חטופים שנכחו במקום שזעקו "אתם לא נורמאליים", "תתביישו לכם", ו"בושה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא תקף אח שכול בגלל זה הוצא
    פינס תדייק 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה הפינס עלה לך למוח ושיבש לך אותו ,גאוותן מגעילשלא מעניין
    סגור
  • 2.
    פינס מייצג את הכלום את הריק, וואקום בגלקסיה
    אורי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריקה, גר בכוכב האין כלום עם המון כלום ושום דבר, אוסף של רקמות חיות ללא תוכן . דחוף השתלת נפש ..
    סגור
  • 1.
    גיא פינס חולה כלבת מצורע.
    מאיר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לקיבינימט שמאלן פח אשפה.
    סגור