בארץ

מהומה בכנסת: אח החטוף הוצא בכח מהוועדה

במהלך ועדה בכנסת, התפרץ דני אלגרט, שאחיו חטוף בעזה לדברי אח של חטוף אחר, והוצא בכח מהמקום. חה''כ לזימי זעקה "מה קרה למקום הזה? ממה הלב שלכם עשוי?"
דורון בלוך |  3
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
תקרית חריגה קרתה היום (שני) בוועדת החוקה, כאשר דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט התפרץ לדבריו של בועז מירן אחיו של עומרי החטוף, בפתח הדיון וסירב לאפשר לו לדבר וכן סירב לבקשת היו"ר שמחה רוטמן (הציונות הדתית) לצאת.
כתוצאה מכך, היו"ר רוטמן הכריז על שתי הפסקות בדיון במהלכן כינה אלגרט את סדרני הכנסת "רוטוויילרים", וסירב לצאת שוב ושוב. רוטמן הכריז על הפסקה ואמר כי הדיון יתחדש רק כאשר אלגרט יצר מהחדר ויתאפשר למשפחות החטופים שהמתינו בסבלנות לתורם, לדבר.
 
קרדיט: ערוץ הכנסת
לאחר שהוצא מהאולם, הגיעה חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה), ואמרה בוועדה לרוטמן: ״יו״ר הועדה, לפני כמה רגעים, בהוראתך, הוציאו אח של חטוף באלימות. הוא טוען שהכתף שלו נפרקה. הוא כולו נסער ממה שקרה- אבל אתה ממשיך את הדיון בשוויון נפש.  אני לא מבינה איך אפשר לא להתייחס לזה, איך אתה לא יוצא לדבר איתו. אני לא מבינה ממה הלב שלך עשוי, באמת. הפקרתם אותם, אתם ממשיכים להזניח אותם, ועכשיו הם הופכים להיות כאלה שמוציאים אותם מהוועדה באלימות- ואתה ממשיך את הדיון.
עוד הוסיפה לזימי לטעון כנגד רוטמן "אתם חיללתם את המשכן הזה, זה מה שעשיתם. צא אליו, תדבר איתו, הבן אדם רועד, שכב כאן חצי שעה עם פרמדיקים. לא תצא אליו? לא תדבר איתו? זה בן אדם שאח שלו בעזה, אתם עכשיו מסכלים עסקה, אז הוא בא לזעוק ואתה בתגובה מורה להוציא אותו באלימות? מה קרה למקום הזה? אני באמת לא מבינה, ממה הלב שלכם עשוי? מה שווה יותר מהמוסר שלנו כאומה? כשאנחנו מצילים אותם אנחנו מצילים גם את עצמנו, את ישראל. הוצאתם אותו באלימות- תגש אליו, תתנצל. לא יכול להיות שאתה ממשיך את הדיון בשוויון נפש. זו בושה וחרפה. אתה מחלל את המשכן הזה.״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להבדיל
    אלי סתוי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני אלגרט מבקר בכלל הוועדות בכנסת בכדי לעמוד בצו מצפונו ויש יו"ר שמעריכים זאת כמו ח"כ מיקי לוי לדוגמא ויש שפחות כמו רוטמן
    סגור
  • 2.
    זה מה שעשו למזרחים בשנות ה50. הגיע זמן לתיקון ולהקשיח ל (ל"ת)
    אלי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרובוקטורים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    דוד 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור