בארץ

חה''כ לזימי נגד הממשלה: "פגיעה בכבשת הרש"

חברת הכנסת  נעמה לזימי ועמת על החלטת הממשלה לקצץ בחוק הספריות הציבוריות בעיצומו של שבוע הספר "מתאים בול לממשלה המזעזעת הזאת" ועל ביטול פרויקט 'שבת ישראלית'
דורון בלוך | 
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) כתבה בחשבון ה-X שלה פוסט זועם כנגד החלטת הממשלה  "להעלות לקריאה ראשונה גם את הפגיעה והקיצוץ בחוק הספריות הציבוריות" כדבריה.
"מה עושה הממשלה הזאת בעיצומו של שבוע הספר העברי? מעלה את החוק לפגיעה וקיצוץ בספריות הציבוריות. ממשלת חורבן בכל זירה ותחום." כתבה לזימי "בבוקר הם יעבירו מיליארד לקומבינות ולחברים שלהם ובלילה יפגעו בכבשת הרש, בזכות של ילדים ונוער לתרבות, רוח, הרחבת אופקים ושוויון הזדמנויות". עוד אמרה "בנוסף, מדובר בפגיעה ברורה בשירות החשוב הזה ספציפית בפריפריה -  ששכחה את הציבור ואחריות בסיסית מהי. לא ניתן לכם לפגוע בעקרונות השוויון והזכות לחינוך ותרבות ולהחריב פה כל חלקה טובה. לא ניתן לכם לפגוע בעם הספר.
כמו כן, כתבה לזימי גם על עניין ביטול פרויקט שבת ישראלית "חבר יקר עדכן אותי שבשקט ובזמן שעסקנו בכל שאר אין ספור הדברים - ביטלו את 'שבת ישראלית' שהעניקה כניסה וחוויית תרבות עשירה וחינמית בסופי השבוע. פשוט לא חידשו מכרז ועל ידי כך ביטלו מיזם מצליח ומעולה. המיזם הזה הנגיש נכסי תרבות ורוח למשפחות, ילדים ואזרחים רבים. מיזם שמהווה טוב משותף מובהק ואת היכולת לאזן בין מתחים וצרכים חברתיים. זאת ממשלה שעובדת נגד הציבור בלי הפסקה. אין דרך אחרת להסביר את זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה