בארץ

נסיון לביצוע מחטף תקציבי? חה''כ לזימי: ''עוד סממן לריקבון השלטוני''

בהמשך לאולטימטום שהציב חה''כ משה גפני לראש הממשלה בנוגע להסדרת התקציבים לחינוך החרדי, חברת הכנסת נעמה לזימי שלחה מכתב דחוף לראשי משרד האוצר וליועמ''שית וטוענת: שר האוצר והממשלה מנסים לבצע העברה כספית שאינה חוקית
דורון בלוך |  1
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה פרסמה היום (חמישי) בחשבון ה-x שלה, כי פנתה במכתב דחוף לראשי משרד האוצר וליועמ''שית הכנסת בהתרעה על ניסיון העברה תקציבית לא חוקי שנועד לפתור את המשבר בחינוך העצמאי.
לטענתה, שר האוצר והממשלה מנסים לבצע מחטף תקציבי, וזאת על מנת לכסות את החוב של 85 מיליון של רשת החינוך העצמאי באופן לא חוקי. לזימי מזכירה, כי כל העברה תקציבית חייבת את אישור ועדת הכספים, ומדגישה ''בטח ובטח שמדובר בסכום כה משמעותי שנועד לכסות על התנהלות לא חוקית ולא מפוקחת''.
עוד לזימי כותבת, כי מהדברים ששמעה ולהבנתה, שר האוצר מנסה למצוא פתרונות "יצירתיים" ולא חוקיים להעברת הכספים מבלי לעבור בוועדת הכספים.
 
''שר האוצר, שאמון בין השאר על רשויות המס, מבקש להמציא פתרונות לגוף פורע חוק על מנת לחמוק(!) מרשויות המס'' אומרת לזימי, ואף תוקפת: ''זו המציאות השלטונית הנוכחית בישראל. זהו עוד סממן לריקבון השלטוני העמוק שמביאה עלינו ממשלת המחדל''.
בסיום דבריה, כותבת לזימי: ''לא נעבור על כך בשתיקה ולא ניתן שיבוצעו מחטפים תקציביים לטובת שימור פוליטי של קואליציה מושחתת.''
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המחטף היה כשעצרו את התקציב לשכר המורות והגננות.
    קידי 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די - נמאסתם
    סגור