בארץ

ח"כ לזימי דורשת מהיועמ"שית: פתחי בבדיקה נגד בן גביר

ח"כ לזימי שיגרה ליועמ"שית מיארה מכתב בו היא מבקשת ממנה לפתוח בבדיקה נגדו. טענותיה מגיעות על רקע החשש שבן גביר פועל לשיפור תנאיו של עמירם בן אוליאל, בנוסף היא מציגה התכתבות וואטסאפ שמחזקת את טענתה
מערכת ice |  1
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
ח"כ נעמה לזימי שלחה מכתב ליועמ"שית גלי בהרב-מיארה בו היא ביקשה ממנה לפתוח בבדיקה לגבי התערבות אפשרית של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בשיפור התנאים של האסיר עמירם בן אוליאל ששרף למוות את משפחת דוואבשה.
במכתב שהוא ממעריב נכתב: "ביום 21.9.23 פורסם כי אשתו של השר לביטחון לאומי, איילה בן גביר, כתבה בקבוצת וואטסאפ בשם 'משחררים את עמירם' כי השר בן גביר שיפר את תנאיו של בן אוליאל. כך נכתב בהודעה: 'קבוצה יקרה, איתמר דאג לתנאים קצת יותר הגיוניים לעמירם: טלפונים, ספרים, פסח באגף התורני".
בכירים במערכת הביטחון מדווחים כי כבר חודשים שהשר בן גביר פועל מול השב"כ והשב"ס על מנת להקל את תנאיו של בן אוליאל. עולה חשש כי פעולותיו אלה של השר בן גביר עולות כדי ניגוד עניינים חמור". 
במכתבה ח"כ לזימי מזכירה ליועמ"שית מיארה על העבר המשותף של בן גביר ובן אוליאל: "בטרם החל לכהן כחבר כנסת, העניק איתמר בן גביר שירותים משפטיים לעמירם בן אוליאל, הן ב-2015 - בתחילת ההליך הפלילי נגדו, והן מאוחר יותר, בשנת 2020, עת ייצג את בן אוליאל בנוגע לזכויותיו כאסיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר לצרף לתא של הרוצח את בן גביר גם עבריין
    ישראלי 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבירות התנועה שלו מסכנות את הנהגים ולכן טוב שישב קצאת ויעשה חשבון נפש גם על רבין ז"ל
    סגור