תרבות ופנאי

נועה קירל מתרגשת: "מרגישה כל כך שונה מהפעמים הקודמות"

באינסטגרם שלה כתבה קירל: "פארק הירקון תמיד היה החלום שלי, ואני לא מאמינה שמחר נפתחת המכירה לפעם הרביעית, שמרגישה כל כך שונה מהפעמים הקודמות. הסרטון הזה הוא סרטון מסכם לפארק בשנה שעברה, אבל בסוף הסרטון לא עלה כי ממש רגע אחרי ההופעות החיים של כולנו השתנו"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
לפני כשבועיים, בשל האסון הכבד במג'דל שמס, עם טיל של חיזבאללה שנורה מלבנון אל עבר היישוב הדרוזי והביא להרצחם של 10 ילדים לפחות ועשרות פצועים במגרש כדורגל ביישוב, נדחית פתיחת מכירת הכרטיסים להופעת הענק של נועה קירל בפארק הירקון- גני יהושע הקיץ. אבל הבוקר (ראשון) המכירה נפתחת והזמר נרגשת מאוד.
באינסטגרם שלה כתבה קירל: "פארק הירקון תמיד היה החלום שלי, ואני לא מאמינה שמחר נפתחת המכירה לפעם הרביעית, שמרגישה כל כך שונה מהפעמים הקודמות. הסרטון הזה הוא סרטון מסכם לפארק בשנה שעברה, אבל בסוף הסרטון לא עלה כי ממש רגע אחרי ההופעות החיים של כולנו השתנו".
עוד המשיכה: "אחרי כל השנה שעברנו מאז אני מבינה אפילו יותר כמה אני מתגעגעת אליכם ברמות, לקהל שלי, אני מכינה לכם חגיגה אחת גדולה ומרגשת, אז תתכוננו! ניפגש ב10:00 בטיקטמאסטר".

כזכור, בזמנו נועה קירל עצמה מסרה בעקבות האירוע: "אסון כבד, הלב מרוסק על רצח ילדים  לצערנו אני וחברת ההפקות לייב ניישן נאלצים לדחות את פתיחת הכרטיסים להופעה בפארק הירקון, מתפללת לימים טובים יותר ושולחת חיבוק גדול לפצועים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נועה
    חיכ 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הופעה זה מתוך קינאה ולא מתוך מה שהיא אומרת היא קנאית ברמות ושקרנית כולם יודעים
    סגור
  • 2.
    אני לא מתרגשת
    רונה 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סליחה אבל תכלס ההופעה שלך היתה על הפנים וניצלת מתביעה בגלל המלחמה זילזלת בקהל שלך
    סגור
  • 1.
    תסבירו לנועה (ל"ת)
    אנונימי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור