תרבות ופנאי

השחקנית שירה האס בעוד הישג ענק: זה הפרס היוקרתי שקיבלה

השחקנית שירה האס ממשיכה לקטוף פרסים, והפעם היא זכתה בפרס חבר השופטים של פסטיבל הסדרות הבינלאומיות מונטה קרלו, זאת בזכות תפקידה בסדרה "טיפול לילי" של YES.
מערכת ice | 
שירה האס (צילום אינסטגרם @shirahaas)
השחקנית שירה האס כבר מזמן הפכה לאחת השחקניות המצליחות ביותר בישראל, אחרי שכבשה את המסכים של כולנו בסדרה המצליחה של נטלפיקס "המורדת", שם שיחקה בתפקיד הראשי. מאז, האס מככבת בסדרות וסרטים בארצות הברית, ואתמול (שלישי) היא זכתה לעוד כבוד ענק.
האס זכתה בפרס חבר השופטים של פסטיבל הסדרות הבינלאומיות מונטה קרלו, זאת בזכות תפקידה בסדרה "טיפול לילי" של YES. פסטיבל מונטה קרלו נחשב ליוקרתי וותיק במיוחד, שכן הוא מתקיים זו השנה ה-63.
וזה ממש לא הפרס הראשון בו זוכה השחקנית המצוינת. ב-2014 היא זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסיטבל ירושלים, בזכות תפקידה בסרט "פרינסס". בנוסף, היא זכתה  בפרס אופיר לשנת 2018 בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "פרא אציל" שיצא לבתי הקולנוע ב-2019.
בשנת 2020, במהלך פסטיבל הסרטים טרבייקה שבברלין, האס זכתה בכבוד גדול אחרי שנבחרה לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסדרה "המורדת". באותה שנה, האס הפכה לשחקנית הישראלית הראשונה בהיסטוריה שמועמדת לפרס האמי, בו היא לא זכתה בסופו של דבר. כעת, היא זוכה לעוד כבוד גדול עם זכייה בפרס חבר השופטים של פסטיבל הסדרות הבינלאומיות מונטה קרלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה